جوانان نباید اجازه دهند دشمن کوچکترین آسیبی به انقلاب اسلامی وارد کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار آفتاب ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مراسم بزرگداشت شهدای این شرکت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فلسفه اصلی بزرگداشت این گونه هتک حرمت ها قدردانی از زحمات و جانفشانی های عزیزانی است که در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. راه حفاظت از اسلام و انقلاب

محمود محمودی افزود: پیشرفت و پیشرفت شگرف امروز کشور در صنعت آب و برق مرهون جانفشانی هایی است که با ایثار در جبهه های نبرد حق علیه باطل از کشور دفاع کردند.


جوانان نباید اجازه دهند دشمن کوچکترین آسیبی به انقلاب اسلامی وارد کند

جانشین فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی نیز مقاومت و ایثار را از ویژگی های اخلاقی مهم رزمندگان برشمرد و خاطرنشان کرد: تکریم ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس از ضروریات جامعه امروزی است؛ از این رو تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس از ضروریات جامعه امروزی است. زیرا گسترش آن باعث گسترش فرهنگ کار خالصانه و ایثار و پیروزی و پیشرفت امور در جامعه خواهد شد.

محمدرضا اصغری با اشاره به نقش برجسته شهدا و ایثارگران در ایجاد حماسه جاودانه دفاع مقدس تصریح کرد: همه آحاد جامعه باید برای تداوم نظام جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند. زیرا حفظ ارزش های اسلامی در جامعه مهم است و بنابراین باید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

وی افزود: جوانان باید بدانند که اولویت امروز ما بستن راه نفوذ دشمن است و نباید کوچکترین آسیبی از سوی دشمن به انقلاب اسلامی ما وارد شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از داوطلبان توزیع نیروی برق استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید