رسانه ها نباید اجازه دهند دشمن خدمات ارزنده دولت را زیر سوال ببرد

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی و حل مشکلات افزود: باید شبانه روز تلاش کنیم تا شاهد پیشرفت کشور باشیم و بتوانیم در رقابتی که در کشور ایجاد شده موفق باشیم. خوزستان هم در حال کار است اما فکر می کنم کار جدیدی که شروع شده نتایج خوبی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به رسانه ها گفت: وقتی نقطه ضعفی وجود دارد خیلی بزرگ می شود. نتیجه انتشار اخبار منفی مبنی بر اینکه سرمایه گذاران در خوزستان احساس امنیت نمی کنند را می بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: با وجود ارادت به همه شهرداران دوره قبل، توجه به مناطق کم برخوردار و محروم در این دوره از شورا و شهرداری کم نظیر است.

وی با اشاره به برنامه افتتاح هر هفته یک پروژه توسط شهرداری اهواز بیان کرد: رسانه ها باید روی موضوع شناسایی و انجام کار در 58 نقطه فوق بحرانی آب های سطحی تمرکز کنند تا مردم متوجه خدمات رسانی شوند زیرا زمانی که چندین نقطه دچار آبگرفتگی شد این اخبار به طور کلی خواهد بود. کشور در حال گسترش بود.

امام جمعه اهواز گفت: دشمن بسیار تلاش می کند نقطه ضعف را مانند کوه جلوه دهد و خدمات ارزنده ای که مانند کوه است پر از کاه است، بنابراین خدمات ارزنده دستگاه های مختلف رسانه ای باید نمایان شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به گلایه مردم از بسته شدن پل فولاد اشاره کرد و تصریح کرد: اگر پل بسته است حداقل مردم باید ببینند که کار در حال انجام است و اگر کار انجام شده است. طبیعتاً مردم ساکت خواهند بود، اما اکنون می بینند که دو طرف پل بسته است و ترافیک سنگینی است.

وی در خصوص سفر اربعین نیز گفت: خوشبختانه به بحث اربعین و باز شدن مرزها پاسخ داده شد و مردم عادی می توانند با پول کم از مرز عبور کنند و این موضوع دیروز اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید