سلاح مهلک سرمربی پرتغالی استقلال در دیدار با سپاهان

سلاح مهلک سرمربی پرتغالی استقلال در دیدار با سپاهان

امیرعلی صادقی یکی از بازیکنان جوانی بود که فصل گذشته با توصیه فرهاد مجیدی از سقوط کرده سایپا به استقلال پیوست. صادقی که یکی از مهره های کلیدی تیم امید ایران محسوب می شود، فصل گذشته در 9 بازی به عنوان بازیکن تعویضی به آبی پوشان پایتخت اضافه شد و کمتر از 150 دقیقه برای استقلال به میدان رفت.

ساپینتو و اعتماد ویژه به پدیده آبی

صادقی در بازی هفته دوم فصل گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان، دقایقی پس از ورود به زمین مقابل کوین یاماگا یک گل به ثمر رساند تا توانایی بالایی در سرعت بخشیدن به حملات آبی ها به نمایش بگذارد. نتوانست به دیگر پدیده جوان تیمش فرصت بازی بدهد و امیرعلی صادقی همیشه از روی نیمکت بازی هم تیمی هایش را تماشا می کرد.

وینگر 21 ساله آبی ها که بعدا در اردوی پیش فصل به دلیل مشکلات باشگاه سایپا برای صدور قرارداد دائم به جمع آبی پوشان اضافه شد، با حضور ریکاردو ساپینتو پرتغالی به یکی از مهره های اصلی استقلال تبدیل شد. و ساپینتو نام امیرعلی صادقی را نیز به ترکیب اضافه کرد و استقلالی ها در دیدارهای تدارکاتی نشان دادند که به این وینگر 21 ساله اعتماد ویژه ای دارند و با توجه به جدایی حسین زاده قصد دارند از صادقی به عنوان بازیکن استفاده کنند. از بازیکنان اصلی تیمشان

ستاره پیش فصل آبی ها با 4 گل!

امیرعلی صادقی با عملکرد خیره کننده خود در دیدارهای تدارکاتی توانست توجهات را به خود جلب کند. او در اردوی پیش فصل آبی ها در ترکیه و مقابل شاگردان آندره آ پیرلو موفق شد هر دو گل تیمش را مقابل فاتح کاراگومروک به ثمر برساند و سپس با بازگشت آبی ها به تهران در دو بازی متوالی مقابل داماس و هادار تهران به میدان رفت. که موفق شد مقابل هر دو تیم گلزنی کند و تعداد گل های خود را به عدد 4 برساند!

صادقی که آرزوی جانشینی حسین زاده در تیم استقلال را در سر می پروراند و پس از درخشش مقابل حریف در دیدارهای تدارکاتی تمام تلاش خود را برای جلب نظر ساپینتو و حضور در لیگ بیست و دوم به کار گرفته است، با انگیزه مضاعف تمرینات خود را دنبال می کند و امیدوار است بتواند در لیگ بیست و دوم حضور داشته باشد. توانست در فصل جدید لیگ برتر جایگاه خود را در ترکیب استقلال حفظ کند و از هفته اول در جمع ابتدایی آبی ها قرار بگیرد.

محمد محبی، وینگر فصل گذشته سانتا کلارا در آستانه توافق نهایی با آبی های پایتخت قرار دارد و حضور نهایی او می تواند حرکت صادقی را دشوارتر کند. اما با توجه به اضافه شدن دیرهنگام محبی، امیرعلی صادقی از فرصت استفاده کرد و به درخشش خود در ترکیب آبی پوشان پایتخت ادامه داد و توجه ساپینتو را به خود جلب کرد و کار محمد محبی را برای حضور در ترکیب اصلی استقلال سخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید