ستاره استقلال از جدایی پشیمان شد!

امیرحسین حسین زاده پدیده لیگ برتر ایران و ستاره فصل گذشته استقلال بود که با هدایت فرهاد مجیدی به یکی از مهره های کلیدی این تیم تبدیل شده است. این هافبک 21 ساله در پایان فصل گذشته با پیشنهاد باشگاه شارلوا بلژیک مواجه شد و تصمیم گرفت شرایط خوب خود در استقلال و لیگ ایران را به قیمت لژیونر شدن از دست بدهد.

در قرارداد حسین زاده با استقلال عنوان شده بود که او می تواند با پرداخت مبلغی حدود 250 هزار دلار از این تیم جدا شود و این بازیکن با استفاده از این بند راهی بلژیک شد.

البته حضور این بازیکن در بلژیک چندان برای او خوشحال کننده نبود. چند هفته ای است که حسین زاده برای عقد قرارداد با شارلوا به بلژیک سفر کرده اما هنوز انتقالش به شارلوا را نهایی نکرده است. در نتیجه او هنوز نمی تواند برای تیم شارلوا بازی کند و به سرعت زمان خود را از دست می دهد.

ظاهرا باشگاه شارلوا برای انتقال مبلغ رضایت نامه حسین زاده به استقلال مشکل دارد و به دلیل تحریم ها این اقدام امکان پذیر نیست. اگرچه حتی گفته می شد که ممکن است شارلوا در ازای پرداخت توافقی محمد محبی به باشگاه از سانتا کلارای پرتغال این مبلغ را بپردازد اما هنوز خبر رسمی و نهایی منتشر نشده است.

ادوارد استیل، سرمربی شارلوا امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل زولته وارخام در هفته پنجم لیگ ژوپیه بلژیک، اشاره کوچکی به وضعیت امیرحسین حسین زاده داشت و تایید کرد که مشکلات این بازیکن ایرانی همچنان حل نشده است.

استیلی با احتساب غایبان تیمش برای بازی فردا، درباره حسین زاده گفت که مشکلات اداری پیوستنش به شارلوا تمام نشده و حسین زاده نیز به زمان بیشتری برای آماده سازی و هماهنگی نیاز دارد.

شاید هیچکس نمی توانست شرایط گرفتار شدن حسین زاده را پیش بینی کند. دو هفته از شروع لیگ ایران و شروع کار استقلال می گذرد و کار در بلژیک به هفته پنجم رسیده است. حسین زاده در این مدت نتوانست بازی کند و شاید اگر زمان به عقب برمی گشت، در تصمیم خود برای پیوستن به تیم شارلوا تجدید نظر می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید