چرا ستاره استقلال از لژیونر شدن پشیمان است؟

چرا ستاره استقلال از لژیونر شدن پشیمان است؟

فردین رباط درباره دلیل همراهی نکردن تیمش در دیدار روز شنبه مقابل مس رفسنجان گفت: انگیزه زیادی برای بازی داشتم اما متاسفانه این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه تیمش مقابل مس شکست خورد و خیلی ها پدیده را گزینه اصلی سقوط در لیگ دسته اول می دانند گفت: در این دیدار چند موقعیت خوب را از دست دادیم و در کل باید بگویم که مس بهتر از پدیده نبود. درست است که شرایط سختی در جدول داریم اما هیچ وقت ناامید نیستیم. دو بازی بعدی ما مقابل نفت مسجد سلیمان و هواداران است و اگر می خواهیم صعود کنیم باید آن دو بازی را ببریم. ما محکوم به پیروزی در این دو بازی هستیم و باید شش امتیاز را بگیریم. پدیده از ابتدای فصل تاکنون مربیان زیادی را تغییر داده است اما داوید سیدعباسی و همکارانش تیم واقعا خوبی تشکیل داده اند. امیدوارم با تلاش آنها و بازیکنان آنها در لیگ بمانیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در ادامه درباره جدایی خود از استقلال تاکید کرد: هر بازیکنی دوست دارد در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند. در بازی های تدارکاتی در چهار بازی سه گل زدم و شرایط خوبی داشتم اما فرصت بازی پیدا نکردم. پیشنهادی از سوئد داشتم اما متقاعد شدم که برای همیشه استقلال را ترک کنم اما باشگاه موافقت نکرد. البته رفتار و صحبت های آقای آجورلو باعث شد من به سوئد بروم. او با من مثل یک پدر رفتار کرد و قراردادم را دو سال تمدید کرد.

بازیکن سابق استقلال افزود: نمی خواستم تیمی را انتخاب کنم که شانس کمی برای بازی مجدد در آن داشته باشم. به این پدیده رسیدم که در 13 بازی دیگر بازی کنم و خودم را نشان دهم. دوست دارم با آمار استثنایی به استقلال برگردم و می خواهم فصل آینده برای این تیم بازی کنم. البته در دو سال اخیر دو بار به صورت قرضی بازی کرده ام و شنیده ام که سال آینده نمی توانم به صورت قرضی به تیم دیگری بروم. فصل بعد یا باید استقلال بمانم یا جدا شوم. دوست دارم در این تیم بمانم و پیشرفت کنم. باید به کادر فنی استقلال و همچنین آقای آجورلو کمک کنم. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید