ستاره استقلال کم رنگ می شود؟ واکنش تراکتورسازی به احتمال جذب ستاره استقلال

ستاره استقلال کم رنگ می شود؟  واکنش تراکتورسازی به احتمال جذب ستاره استقلال

ایوب بهتاج درباره استوری صفحه منتسب به شیخ دیابات با پیراهن قرمز و اینکه آیا باشگاه تراکتورسازی نیز به دنبال جذب این بازیکن است، گفت: تاکنون مذاکره ای با این بازیکن نداشته ایم و شاید این ماجرا به معنای سفر توریستی دیاباته به ایران باشد. !

وی درباره برنامه های باشگاه تراکتورسازی برای جذب مهاجمان خارجی توضیح داد: سعی می کنیم هر بازیکنی که مربی بخواهد در ایران باشد.

مدیر عامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا نام دیاباته جزو موارد مورد توجه بردیف است یا خیر، پاسخ داد: نام او در لیست بردیف نیست اما در تلاش هستیم تا قبل از پایان نقل و انتقالات بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم.

بهتایی درباره شرایط تیم تراکتورسازی پس از شکست 2-1 مقابل گل گهر سیرجان گفت: خدا را شکر اکنون تیم در شرایط خوب و عالی قرار دارد. البته به جز نتیجه از عملکرد همه بازیکنان مقابل گل گهر خوشحالم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و مقابل ذوب آخان خوب بازی کنیم.

وی درباره اینکه بردیف نام بازیکن دیگری را برای جدایی از تراکتور در لیست قرار داده است یا خیر، گفت: اگر اینطور باشد در پایان نقل و انتقالات مشخص می شود.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا ورزشگاه شهید سلیمانی آماده حضور هواداران این تیم در دیدار با ذوب آخان است، در صورت برگزاری دیدارهای هفته دوم لیگ برتر با تماشاگر، خاطرنشان کرد: سازمان لیگ هنوز حضور در هفته دوم لیگ اعلام نشده است. هر وقت او این کار را انجام می دهد ما مشکلی با حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید سلیمانی نداریم چرا که قبلا مسابقات در این ورزشگاه برگزار شده است.

بهتایی درباره اینکه شب گذشته در برنامه فوتبال برتر پس از اعلام قراردادهای مشترک استقلال و پرسپولیس مجری این برنامه از تیم هایی مانند تراکتورسازی خواست تا این مبالغ را نیز افشا کنند، توضیح داد: سوال من این است که آیا استقلال و پرسپولیس نرفتند. به بازار سهام، آیا مبالغ افشا شده است؟ هر وقت باشگاه ما عمومی شود، قطعا این کار را انجام خواهد داد. الان هم برای انتشار هزینه هایمان مشکلی نداریم چون تراکتور نصف برخی تیم ها هزینه کرده است. با تکمیل نقل و انتقالات آمادگی خود را برای این اقدام اعلام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید