ستاره ایرانی مسابقات قهرمانی اسپورتینگ را به تعویق انداخت

ستاره ایرانی مسابقات قهرمانی اسپورتینگ را به تعویق انداخت

حسین طیبی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ پس از نمایش درخشان در ترکیب تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در لیست بنفیکا قرار نگرفت، امشب به تیمش بازگشت و به میدان رفت. مقابل نون آلوارز و عملکرد چشمگیری داشت..

تیم فوتسال بنفیکا باز هم با هدایت حسین طیبی در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال در فوتسال امشب از ساعت 18:30 به مصاف نون آلوارز رفت و در نهایت به پیروزی رسید.

شاگردان طیبی با دو بار برتری نون آلوارز از بنفیکا و تلاش برای پیروزی در خانه، هر دو بار شکست را جبران کردند و در ثانیه های پایانی ستاره ایرانی گل پیروزی را به ثمر رساندند.

40 ثانیه مانده به پایان بازی، حسین طیبی می خواست با یک ضربه محکم دروازه نون آلوارز را باز کند که بازیکن حریف با دست او را در محوطه جریمه مهار کرد تا امتیاز پنالتی را به داور نشان دهد.

پنالتی به سود بنفیکا را حسین طیبی با فریب دروازه بان نون آلوارز و ضربه دقیق به گل تبدیل کرد و علاوه بر گل برتری این تیم، بیستمین گل خود را در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند.

جاران طیبی در خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 مقابل نون آلوارز 62 امتیاز کسب کرد و دو هفته مانده به پایان فصل با 4 امتیاز کمتر از اسپورتینگ لیسبون در رده دوم فوتسال لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید