ستاره جنجالی پرسپولیس روی سینه فرهاد مجیدی در امارات را رد می کنید؟

ستاره جنجالی پرسپولیس روی سینه فرهاد مجیدی در امارات را رد می کنید؟

محمدحسین کنعانی زادگان پس از جدایی از پرسپولیس و حضور در این تیم در فصل گذشته از الاهلی قطر جدا شد. به گزارش سایت اماراتی، مدافع ایرانی الاهلی پیشنهاد لیگ این کشور را رد کرده است.

این خبر را سایت اخبارالان نوشته و ادعا شده که مدافع تیم ملی ایران و الاهلی قطر در رادار یکی از تیم های لیگ برتر امارات قرار گرفته است. یکی از کاربران مجازی اماراتی و حامی شباب الاهلی نوشت: محمدحسین کنعانی زادگان به همراه مهدی قائدی فرهاد مجیدی را همراهی می کنند.

دراگان اسکوچیچ پیشنهاد داد محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده برای یک تیم بازی کنند. ظاهرا باشگاه الاهلی قطر نیز با شجاع خلیل زاده به توافق رسیده است تا ناخواسته نظر سرمربی تیم ملی ایران را با همسرش و محمدحسین کنعانی زادگان جلب کند. کنعانی ها هم دوست ندارند صحبت های سرمربی تیم ملی در سال قبل از جام جهانی را وتو کنند. اماراتی ها از نظر مالی نمی توانند بیشتر از قطر به مدافع تیم ملی ایران بپردازند به جز اینکه امسال جام جهانی 2022 برگزار می شود. امتیاز مثبت برای هر بازیکن

از سوی دیگر، ادعای مصرف کننده اماراتی حداقل در مورد محمد حسین کنعانی زادگان صدق نمی کند. “بازیکنان می خواهند به جام جهانی بروند و بازی کنند. استقلال بهترین تیم بدون باخت است. شما چه حرکتی روی بازیکنان من انجام دادید؟” او مربی بسیار خوبی است، اما نه برای باشگاه یا تیم ملی. این یک مربی حرفه ای نیست. بهترین مدافعان لیگ را دعوت کردی بعد دفاع چپ را رها کردی تا بازی کنی! موضوع امروز یزدانی این موضوع نبود و آقای اسکوچیچ عصبی بود. به عنوان دسته گل تحویلش دادم این بهترین دفاع لیگ است یک انگشت ارزش تمام دفاع های شما را دارد. با بازیکنان من که اصلا عصبی نیستند چه کردی؟ دنبال کل لیگ می گردی مرادمند و دانشگر را پیدا نمی کنی. «شما خوب می دانید که کل ایران متوجه شده است که مشکل ایران چیست. چطور نفهمیدی؟!»

کنعانی زادگان نیز با انتشار عکسی از لیگ خود با پرسپولیس به سرمربی استقلال پاسخ داد و رابطه او با فرهاد مجیدی کاملا قابل تقدیر است.

شنیده ایم کنعانی ها هم این شایعه را شنیده و به دوستان نزدیک خود در پرسپولیس گفته اند که با فرهاد مجیدی کار نمی کند!

دیدگاهتان را بنویسید