ستاره خشمگین پرسپولیس مورد علاقه کی روش

ستاره خشمگین پرسپولیس مورد علاقه کی روش

مهدی ترابی در فصول گذشته همیشه جزو بهترین های پرسپولیس و لیگ بود. اما این بازیکن ملی پوش در این فصل عملکرد خوبی نداشته و همین موضوع باعث شده تا هواداران پرسپولیس از او انتقاد کنند.

بسیاری از هواداران پرسپولیس و البته پیشکسوتان این تیم بابت عملکرد ترابی در این فصل از سرمربی خود انتقاد کردند و معتقد بودند که این ستاره ملی پوش فارسنگی با بازیکنی که قبلا دیده بودند متفاوت است.
در همین راستا حتی برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به یحیی گل محمدی توصیه کردند که این بازیکن را نیمکت نشین کند و اجازه دهد بازیکنان دیگر بازی کنند. آنها معتقد بودند که از این طریق اعتماد به نفس پیدا می کنند و به بازیکنان نیمکت نشین انگیزه می دهند.

اما ترابی تیم ملی با پرسپولیس کاملا متفاوت است و این بازیکن که یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش است یکی از خوش اندام ترین و با انگیزه ترین بازیکنان اردوی تیم ملی محسوب می شود.

ترابی که گل پیروزی تیم ملی را در بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه به ثمر رساند، زیر نظر کی روش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و به دنبال اولین حضور خود در دومین جام جهانی خود است که به نظر می رسد برای شماره 9 هم همینطور باشد. سقوط.

ترابی بازیکن فیکس برای تیم ملی نیست و بازی با انگلیس را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. با این حال کی روش می تواند از این بازیکن به عنوان ذخیره استفاده کند و ترابی که از پرسپولیس ناراحت بود فرصت حضور در جام جهانی را پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید