ستاره دربار تخت جمشید قلعه نو

ستاره دربار تخت جمشید قلعه نو

با تصمیم امیر گلنووی، حمید مطهری مربی تیم ملی و مهدی هراتی سرپرست دپارتمان تیم های ملی فوتبال برای ارزیابی مسابقات کافا و کیفیت میزبانی قرقیزستان به این کشور سفر کردند. دستیار امیر گالنووی گزارش خود را از شرایط این کشور به سرمربی تیم ملی اعلام می کند تا برای حضور در این رقابت ها تصمیم گیری شود.

آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در تورنمنت کافا به احتمال زیاد از 19 خرداد ماه آغاز می شود و تیم ملی پس از چند جلسه تمرینی در تهران برای حضور در گروه A این مسابقات به بیشکک می رود و به مصاف تیم های افغانستان و قرقیزستان می رود. .

یکی از لژیونرهایی که نمی تواند در این مسابقات شرکت کند علی گلی زاده است. قاسم پاشا هافبک ترکیه ای که در بازی دوستانه تیم ملی مقابل روسیه در منطقه مینسک مصدوم شد و سپس تحت عمل جراحی قرار گرفت، پیش از این برای سفر به قرقیزستان در ترکیب تیم ملی غایب است. این بازیکن در حال حاضر در حال انجام تمرینات فیزیوتراپی و توانبخشی است و به همین دلیل شانسی برای حضور در کافا ندارد. البته این بازیکن حدود یک ماه دیگر می تواند بدون مشکل تمرینات خود را آغاز کند.

اخبار رسیده به فدراسیون فوتبال حاکی از مصدومیت وینگر فنی پرسپولیس در تورنمنت کفا به جای علی گلی زاده است.

سعید صادقی در هفته های اخیر در ترکیب پرسپولیس با مهدی ترابی بسیار خوب کار می کند و در آخرین هفته لیگ بیست و دوم موفق شد مقابل نساجی گلزنی کند. وینگر چپ پرسپولیس از سمت راست به مصاف هم رفت و علیرضا حقیقی را برای ششمین گل فصلش به ثمر رساند.

در تابستان فصل گذشته، سعید صادقی مهمترین نام در بازار نقل و انتقالات بود. وینگر خلاق و باهوش گل گخار که بهترین پاسور فصل لقب گرفت مورد توجه استقلال و سپاهان هم قرار گرفت و در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت دهد. شروع سعید صادقی در تیم جدیدش عالی نبود و جدای از بازی با هواداران، نتوانست بازی های درخشان گذشته را تکرار کند. مصدومیت شدید سعید صادقی را مجبور کرد در نیم فصل چند بازی مهم تیمش را از دست بدهد، اما در بازگشت بهترین عملکرد خود را برای پرسپولیس به نمایش گذاشت.

ستاره پرسپولیس اکنون در غیاب علی کولی زاده و زیر نظر امیر کلانویی سرمربی محبوبش فرصتی برای درخشش و حضور در تیم ملی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید