انتخاب قلعه جدید تخت جمشید است

انتخاب قلعه جدید تخت جمشید است

مینی کمپ تیم ملی فوتبال به سرپرستی امیر گلنویی برگزار می شود. این مینی کمپ با حضور تعدادی از بازیکنان جوان و البته بازیکنان مطرح لیگ برتری و چند لژیونر نیز در تمرین برگزار شد.

در این شرایط برخی از لژیونرها و بازیکنان استقلال و پرسپولیس در اردو غایب هستند و در روزهای آینده اضافه خواهند شد.

به همین دلیل در تمرینات فعلی سه دروازه بان حضور دارند. پیام نظام، محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی سه دروازه بان مطرح لیگ برتری هستند که زیر نظر کادر فنی به تمرینات خود ادامه می دهند و علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی در اردوی قبلی تیم ملی غایب هستند.

آنچه در مورد دروازه بان های حاضر در اردوی تیم ملی قابل توجه است، شماره پیراهنی است که آنها به تن می کنند. در اردوی حاضر پیام نظام شماره 12، حسین پورحمیدی شماره 22 و محمدرضا اخباری شماره 30 در تمرینات و آماده سازی حضور دارند.

در نوع خود جالب است که هیچ یک از دروازه بان های حاضر در اردو در غیاب علیرضا بیرانوند موفق به کسب شماره یک نشدند. اولین دروازه بان سال های اخیر تیم ملی ایران که به دلیل عملکرد خوبش در لیگ بیست و دوم در دو دوره قبلی جام جهانی شماره یک بود تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی اضافه می شود و مشخصا اولین محسوب می شود. دروازه بان تیم ملی.تیم.

با توجه به اینکه امیر کلانویی پیراهن شماره یک تیم ملی را به هیچ یک از دروازه بانان حاضر در اردو نداد، به نظر می رسد انتخاب او از جمله کارلوس کی روش، دراگان اسکوچیچ و مارک ویلموتس برای نگهبانی از قفس تور، مال بیرانوند باشد.

بیرانوند این تیم را در سفر به قرقیزستان برای حضور در تورنمنت کافا همراهی می کند و به احتمال زیاد در بازگشت این دروازه بان باتجربه را با پیراهن شماره یک در تمرینات و مسابقات مشاهده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید