توجه! به منطقه خرید جدید تخت جمشید نروید

توجه!  به منطقه خرید جدید تخت جمشید نروید

شنیدیم بازیکنان این تیم در تمرین پرسپولیس سعی می کنند پای شیخ دیابته را نگیرند و به نحوی از او مراقبت کنند تا آسیب نبیند. این مهاجم آفریقایی در این فصل دو بار مصدوم شد و بازی های زیادی را از دست داد. در حال حاضر دیابات تنها مهاجمی است که یحیی گل محمدی به او اعتقاد دارد.

این بازیکن سابقه مصدومیت طولانی دارد. دیاباته در آخرین فصل حضورش در استقلال تنها 6 بازی از 30 بازی در لیگ برتر انجام داد. او 18 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و 6 بازی را از دست داد و بعد از هر مصدومیت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آمد. او در هفته یازدهم دو بار مقابل تراکتورسازی گلزنی کرد و در هیچ بازی دیگری موفق به گلزنی نشد. دیابات در لیگ برتر به آقای گلی رسید و 9 بازی را به دلیل مشکلات بدنی از دست داد. فصل گذشته شرایط او در الغرافه کمی بهتر بود. دیاباته در هفته چهارم به تیمش پیوست و 16 بازی از 19 بازی باقیمانده را برای الغرافه در لیگ ستارگان انجام داد. با شروع لیگ قهرمانان، مشکلات دیابه شروع شد و او تنها دو بازی برای تیمش انجام داد. گل محمدی قبل از عقد قرارداد با دیابه نگران بود که به دلیل مصدومیت های متعدد نتواند برای حل مشکل خط حمله تیمش به او تکیه کند اما در نهایت از جذب این مهاجم خوشحال شد.

با این حال، یک نکته دلگرم کننده برای دیابات، خروجی خوب او در این شرایط است. دیاباته در لیگ نوزدهم و اولین فصل حضورش در ایران 15 گل به ثمر رساند و آقای گل شد. او در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان با سه گل در دو بازی استقلال را به مرحله گروهی رساند و در سه بازی مرحله گروهی که توانست به میدان برود یک گل به ثمر رساند. یک فصل لیگ بیستم که با مصدومیت های طولانی مدت برای دیاباته به پایان رسید، در لیگ قهرمانان برای استقلال خوش درخشید. دیابات با 5 گل در 6 بازی در مرحله گروهی به استقلال کمک کرد تا به صدر گروه مرگ صعود کند. دیاباته فصل گذشته آمار بسیار خوبی در لیگ ستارگان داشت. او در 16 بازی 11 گل برای غرافه به ثمر رساند. وی همچنین در جام ستارگان قطر که به صورت حذفی برگزار می شود 6 بازی انجام داد و 5 بار گلزنی کرد. آمارها نشان می دهد که او هر زمان که شرایط بازی را داشته باشد موفق می شود برای تیمش موثر باشد.

گل محمدی امیدوار است دیابات در نیم فصل دوم کمتر مصدوم شود و گل های بیشتری بزند.

دیدگاهتان را بنویسید