سد بزرگ خرید در تخت جمشید

سد بزرگ خرید در تخت جمشید

اگرچه پرسپولیس حتی با پنجره بسته هم می تواند با بازیکنان قرارداد ببندد اما به نظر می رسد مدیران این باشگاه تا بلافاصله پس از امضای قرارداد منتظر موافقت گابریل کالدرون و فیفا برای باز شدن پنجره بسته باشند تا از بروز اختلاف در این زمینه جلوگیری کنند. باشگاه، آن را در سامانه TMS ثبت کند و ITC برای دو بازیکن آن اعمال خواهد شد.

حدود یک هفته از حضور وحدت حنان اف و منوچهر صفروف در ایران می گذرد و با وجود اینکه تست پزشکی را پشت سر گذاشته اند، هنوز قراردادی امضا نکرده اند و در تمرینات حاضر نمی شوند. با این حال وحدت و منوچهری با اقامت در هتلی شیک نزدیک باشگاه پرسپولیس به صحبت های مدیران این تیم به خیابان شیخ بهایی گوش دادند و تیم جدید خود را رسما معرفی کردند.

قرارداد این دو بازیکن سه ساله خواهد بود و همچنین بند خاصی برای فسخ قرارداد وجود ندارد. اما باشگاه پرسپولیس باید توجه داشته باشد که پرداخت حقوق ماهیانه می تواند از فسخ یک طرفه این بازیکنان در فصول آینده جلوگیری کند.

تعداد قرارداد وحدت و منوچهر به حدی است که این دو بازیکن جزو ارزان ترین خارجی های تاریخ باشگاه پرسپولیس هستند و نکته جالب اینجاست که اگرچه هنوز دستمزد آنها پرداخت نشده است، اما تاکنون از بخشی از این قرارداد استفاده کرده اند. !

مهم این است که حنانوف و صفروف تا پایان قراردادشان به لیست بزرگسالان نمی رسند. صفاروف (مدافع راست) دو فصل تا 23 سال، 2 تا 25 سال در لیست و وحدت حنانوف در لیست امیدها و 2 تا 25 سال می توانند در لیست باشند. این لحظه مثبتی است که پرسپولیس را به پیشرفت این دو بازیکن امیدوار می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که پنجره سرخپوشان تا یکی دو روز دیگر باز خواهد شد و اولین اقدام باشگاه پرسپولیس نهایی شدن قرارداد این دو بازیکن است. به همین دلیل یحیی گل محمدی انتظار دارد دو بازیکن تاجیکستانی این هفته به تمرینات تیمش بپیوندند.

پرسپولیس با این انتقال دو جای خالی در لیست بزرگسالان خواهد داشت که هنوز نحوه تکمیل آن مشخص نیست اما با توجه به خرید دو بازیکن از استقلال دوشنبه و حضور رادوشویچ، سرخپوشان حالا تنها یک سهمیه دیگر خواهند داشت. برای خرید خارجی . .

دیدگاهتان را بنویسید