ستاره محبوب یحیی از شایعه جدایی اش از پرسپولیس ناراحت است

ستاره محبوب یحیی از شایعه جدایی اش از پرسپولیس ناراحت است

در غیاب فرشاد فرجی مدافع گرجستانی، قائم شهری مدافع پرسپولیس در دیدار حذفی مقابل گل گهر سیرجان در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. در همین راستا با فرشاد فرجی که از خاباروجی شکایت داشت تماس گرفتیم و ما نیز به عنوان یک رسانه شفاف و بنا به رسالت خود شکایات وی را نوشتیم که در ادامه می خوانید:

تیم گل گهر با شکست سیرجان به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی راه یافت. آیا چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

راستش انتظار نداشتم اخبار این دوران و تاریخ چنین خبری از من بنویسند!

چه خبر

اینکه فرشاد فرجی تنها چند هفته دیگر از پرسپولیس می رود! البته شما این خبر را حدود دو ماه پیش نوشتید و…

الان در پرسپولیس می مانی؟

من پلیس پرسپولیس نیستم. من این پیراهن را به راحتی نگرفتم و…

می دانم آپارتمانت را در شمال کشور فروختی تا هزینه توافقت با پدیده مشهد را بپردازی و…

من دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. تمام خانواده من پرسپولیسی هستند در حالی که فرشاد فرجی عاشق این تیم است. متاسفانه خبری منتشر می شود که … بگذریم!

نگفتی بازی گل گهر سیرجان چطور بود؟

گل گهر تیم خوب و سازنده ای است. حریفی قابل احترام اما فکر می کنم توانستیم نمایش بهتری ارائه دهیم و پیروز شویم. امسال ما اهداف بزرگی داریم که با تمام وجود برای آنها می جنگیم.

فرشاد فرجی بازیکنی بدون محدودیت است. راستش را بخواهید در سه هفته اول کنار گیورگی گلچیانی در خط دفاعی تیم بودید و سه کلین شیت برای پرسپولیس ثبت کردید اما بعد از رفع مشکل مرتضی پورعلیگنجی روی نیمکت نشستید و حرفی نزدید. می توانید توضیح دهید

ببینید پرسپولیس تیم بزرگی است. هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است و این شعار نیست. اینکه چه کسی بازی کند یا نه را آقای یحیی و کادر فنی تعیین می کنند. وظیفه من به عنوان بازیکن فقط این است که خوب تمرین کنم. من فرشاد فرجی موظفم خوب تمرین کنم و بدنم را آماده نگه دارم تا در صورت حضور در زمین بهترین عملکردم را ارائه دهم. این!

در نیمه نهایی جام حذفی تیم هوادار را شکست دادید. حریفی که در لیگ برتر پرسپولیس را شکست داد و حالا این بازی حذفی می تواند یک بازی انتقامی باشد. اینطور نیست

به لطف بزرگانی که در پرسپولیس داریم یاد گرفته ایم بازی به بازی جلو برویم. در حال حاضر اولین رقیب و مهم ترین رقیب ما تیم پیکان است. بازی بسیار حساسی داریم و مقدر به برد هستیم. ما به جام حذفی، بازی بعدی یا چیز دیگری فکر نمی کنیم. تمام ذهن ما درگیر این بازی بسیار مهم و تعیین کننده دارت است.

آیا می توان این بازی را بدون تماشاگر انجام داد؟

این موضوع مربوط به مراجع است و تا جایی که من اطلاع دارم آقای پیروانی و مدیران باشگاه پرسپولیس پیگیر این موضوع هستند. تنها چیزی که می دانم این است که فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد. امیدوارم ترتیبی داده شود که تماشاگران برای تماشای بازی ما با پیکان به ورزشگاه بیایند. راستش را بخواهید هواداران پرسپولیس در فصل جاری و گذشته بزرگترین انگیزه و انرژی برای ما بازیکنان بوده اند و امیدواریم با کمک مسئولان بتوانند برای تماشای بازی با پیکان به ورزشگاه بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید