سردار آزمون تاریخ ازدواج و نام همسرش را فاش کرد/ عکس

سردار آزمون تاریخ ازدواج و نام همسرش را فاش کرد/ عکس

سردار آزمون در 25 سالگی نامزدی خود را با آناهیتا کریمی در 25 سالگی در رسانه ها اعلام کرد. سردار آزمون نامزدی متولد 1371 است.بد نیست بدانید که او و مادرش مدیران یک سالن زیبایی مجلل در سعادت آباد هستند.

من با ازدواج بیشتر به اوج می رسم
سردار چند سال پیش درباره تصمیمش برای ازدواج با آناهیتا کریمی گفت: این تصمیم می تواند خیلی به من کمک کند! هم برای خودم و هم برای فوتبالم. من در یک سال اخیر به گفته شما و کارشناسان پیشرفت زیادی کردم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم می توانم به درجات بالاتری هم برسم!

سردار آزمون و همسرش

سردار آزمون پس از جام جهانی ازدواج کرد
بهترین گلزن ایران در لیگ قهرمانان اروپا در آخرین مصاحبه خود در پاسخ به سوال محمدحسین میثاقی گزارشگر فوتبال (چه زمانی ازدواج می کنید) گفت: شاه … بابا می خواهد خواستگاری کند اما من آمدم. بازگشت از کمپ به پیشنهاد.

مشکل حل می شود اما با زور زدن او تنها دختریم، من تنها پسرم، آنجا نگفتیم، گفتم آقا جعفر این کار را نکن!

شرط جالب ازدواج سردار آزمون
شوخی می کنم خدا را شکر و خانواده آناهیتا هانوم در فوتبال به من کمک کردند و خانواده ام دستشان درد نداشت. آنها نمی دانند که من یکی از سه نفر برتر تاریخ ایران هستم!

ماجرای آشنایی سردار آزمون با آناهیتا
سردار آزمون برای اولین بار در برنامه عاشقانه دورهمی گفت: در آستانه ازدواج هستم، دوست دارم نامزد کنم. ما هم در مرحله شناخت هستیم و برای اولین بار عکس او را دیدم و از دور همدیگر را شناختیم.

دیدگاهتان را بنویسید