فاش شد؛ مبلغ درخواستی لیون برای قرارداد 4 ساله با سردار آزمون

فاش شد؛  مبلغ درخواستی لیون برای قرارداد 4 ساله با سردار آزمون

این امر به این دلیل ممکن شد که سردار آزمون پیشنهاد باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد خود را رد کرد. از طرفی زمستان امسال آخرین فرصت باشگاه زنیت بود تا سردار آزمون را بفروشد و در صورت صبر تا پایان فصل این بازیکن آزاد اعلام شود و جدایی از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران چیزی به همراه نداشت. عواقب برای زنیت

سردار آزمون در ابتدای فصل قرار بود در تست پزشکی تیم لیون شرکت کند که با مخالفت سرمربی تیم زنیت سماک مواجه شد. او به دلیل پیدا نکردن سردار آزمون جایگزین از این بازیکن خواست که به تمرینات تیم زنیت ادامه دهد اما حالا حتی در صورت ناکامی سمک، سردار آزمون چاره ای جز ترک روسیه ندارد زیرا می خواهد.زنیت.

سایت ورزشی روسیه فاش کرده است که سردار آزمون برای هر فصل حضور در تیم لیون 3 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند. پیش از این رسانه های روسی از مبلغ 8 میلیون یورویی قرارداد سردار آزمون با لیون برای 4 فصل خبر داده بودند و به نظر می رسد این باشگاه فرانسوی مجبور به افزایش پیشنهاد خود به مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شده است. دادن. طبق اخبار منتشر شده از سوی سایت مذکور، سردار آزمون برای 4.5 فصل در لیون 13.5 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند.

زنیت برای خرید سردار آزمون از روبین 15 میلیون یورو پرداخت کرده است و در صورت قهرمانی در لیگ برتر روسیه در این فصل باید به خاطر سردار آزمون یک میلیون یورو دیگر به حساب روبین خرج کند. سپرده. پیش از این، زنیت اعلام کرده بود که سردار آزمون را به قیمت 25 میلیون یورو می فروشد که بعید به نظر می رسد شامل توافق بین زنیت و لیون شود. سایت های روسی به ارقامی در این زمینه اشاره نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید