جزئیات توافق سردار آزمون با لیون فاش شد

سردار آزمون روز گذشته در گفتگو با فالوورهای خود در اینستاگرام خبر توافق خود با سایر باشگاه ها را تکذیب کرد. تست نام تیم المپیک لیون فرانسه جنگی نیست اما بر همگان واضح است که در چند هفته اخیر با اعلام رسانه ها و خبرنگاران صاحب نام ایتالیا و فرانسه خبر توافقنامه آزمون با لیون بارها منتشر شده است.

جزئیات توافق سردار آزمون با لیون فاش شد

امتناع مستقیم تست باعث نگرانی برخی از هواداران لیون شده است که منتظر تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند.

در پاسخ به این نگرانی ها، هوگو گیلمه، روزنامه نگار فرانسوی که پیش از این از توافق لیون با تستا خبر داده بود، ادعای تست را تکذیب کرد و تاکید کرد که مهاجم ایرانی با باشگاه فرانسوی به توافق رسیده است.

هوگو درباره این قرارداد در توییتر توضیح داد و جزئیات این قرارداد را فاش کرد: «مدتی است که تست با المپیک لیون ترتیب داده شده است و او یک گفتگوی ویدیویی با مدیران لیون داشته است. – همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

وی همچنین تاکید کرد: من از یک چیز مطمئن هستم و آن گفتگوی تصویری و آنچه در آنجا گفته می شود است. بنابراین، آزمون و مدیر برنامه آن رضایت قطعی خود را به لیون دادند. واقعیت دیگر این است که لیون برای زنیت پیشنهاد داد و زنیت آن را نپذیرفت. اگر آنها کار اشتباهی انجام داده اند، ما نمی دانیم.

سرمربی فرانسوی در پاسخ به سوال کاربری که نظرش را در مورد سطح این بازیکن می پرسد، گفت: فکر می کنم آزمون بهتر از هر بازیکنی است که لیون در نظر دارد. این یک مزیت خواهد بود، به خصوص پس از خرید 3 یا 5 میلیون، که به حداقل 25 میلیون دلار دارایی تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید