مدیران پرسپولیس مبلغ درخواستی این ستاره را 2 میلیارد کاهش دادند

مدیران پرسپولیس مبلغ درخواستی این ستاره را 2 میلیارد کاهش دادند

سیامک نعمتی پس از مهدی ترابی و میلاد سرلک سومین بازیکن پرسپولیس بود که با موافقت و هماهنگی یحیی گل محمدی با پرسپولیس تمدید کرد.

سیامک نعمتی یک هفته مانده به پایان لیگ بیست و یکم و بعد از بازی با شهرهدرو اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس صحبتی برای تمدید قراردادش نمی کند که البته طبیعی است چون در اولویت تمدیدها نبود!

شماره 88 پرسپولیس هم مدعی شد که پیشنهادات خارجی و داخلی وجود دارد که البته پرسپولیس برای او در اولویت بود. لیگ برتر به پایان رسید اما خبری از تمدید قرارداد سیامک سرلک نبود در حالی که مهدی ترابی پیش از این آن را تمدید کرده بود و باشگاه بارها به میلاد سرلک برای تمدید قرارداد پیام داد. به نظر می رسد با توجه به مصدومیت، بدشانسی و شرایط سیامک نعمتی در فصل گذشته، یحیی گل محمدی برای حفظ این بازیکن چند پسته اختراع نکرده بود اما در نهایت سرمربی پرسپولیس به باشگاه گفت که به سیامک نعمتی نیاز دارد و باید قراردادش بسته شود. تمدید شده.

در همین راستا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قرارداد میلاد سرلک برای فصل آینده باید 12 میلیارد تومان باشد و این هافبک ملی پوش هم با کت و شلوار و کراوات به همین مبلغ قراردادش را تمدید کرد! سرلک از تمدید قراردادش با این خاستگاه ذهنی خرسند بود و می دانست که خریدهای عمده پرسپولیس در سال جاری تمامی قراردادها را بیش از 10 میلیارد تن منعقد کرده است. با توجه به اینکه سرلک ملی پوش است و فصل گذشته بیش از هر بازیکن دیگری در پرسپولیس بازی کرد، شاید درخواست او چندان هم غیرمنطقی نبود، اما وقتی این خبر به دست نعمتی رسید، سیامک هم این مبلغ را درخواست کرد. با این حال سیامک نعمتی یکی از تاثیرگذارترین چهره های پرسپولیس در 5 سال اخیر بود و فکر می کرد باشگاه باید رقمی به اندازه یک دانه درشت به او بدهد.

اما رضا درویش و دوستان در صحبت های اولیه با سیامک نعمتی مدیر برنامه اعلام کردند که به این درخواست عمل نمی کنند و با توجه به عملکرد سیامک نعمتی در فصل گذشته این بازیکن باید جای خود را بدهد و تخفیف بدهد.

در نهایت سیامک نعمتی کمتر از سرلک، ترابی، اسماعیلی فر، پورعلی گنجی و بیرانوند به بستن و تمدید قرارداد رضایت داد!

دیدگاهتان را بنویسید