مدیران پرسپولیس تمایلی به افزایش زیاد مبلغ قرارداد اسدی ندارند

مدیران پرسپولیس تمایلی به افزایش زیاد مبلغ قرارداد اسدی ندارند

رضا اسدی هافبک دفاعی شماره 8 قرمزها که فصل گذشته به این تیم پیوست و موفق شد فصل را با 4 گل به پایان برساند، در اولین دیدار با مدیران این باشگاه با دعوت یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد مواجه شد. موافقت با برنامه افزودنی انجام نشد. دیدار روز یکشنبه پرسپولیس با مدیر برنامه های این بازیکن در شرایطی به پایان رسید که طرفین برای ادامه همکاری به نتیجه مثبتی نرسیدند و گفته شد راه برای ادامه مذاکرات نیز با توجه به مسافت پیشنهادی بسته شده است. مهمانی.

پرسپولیس در حال حاضر در پست هافبک دفاعی میلاد سرلک و کمال ساغدنیا را در اختیار دارد و این در حالی است که با محمد شریفی برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند و آن بازیکن راهی نساجی مازندران شده بود.

رضا اسدی که پیشنهاد مالی خوبی هم از یک تیم صنعتی دارد، احتمالا بعد از جدایی با پرسپولیس راهی این تیم خواهد شد اما مهم این است که ماندن اسدی در پرسپولیس همچنان دور از ذهن نیست. مدیران پرسپولیس در جلسه ای که با مدیر برنامه های اسدی داشتند، به گونه ای درباره پیشنهاد پیشنهادی صحبت کردند که به نظر می رسید این بازیکن را ناراحت کند. اسدی فصل گذشته یکی از گران قیمت ترین بازیکنان لیگ برتر ایران لقب گرفت و این خرید قرمزها بازدهی مثبتی نداشت تا مدیران پرسپولیس حاضر به افزایش مبلغ قرارداد اسدی نیستند. از طرفی یک تیم صنعتی پیشنهاد مالی خوبی به اسدی داده است اما خود این بازیکن می خواهد در پرسپولیس بماند. این در حالی است که یحیی گل محمدی بار دیگر به مدیران پرسپولیس برای حفظ اسدی تاکید کرده است. مسئولان پرسپولیس دوباره با شماره 8 فصل گذشته مذاکره خواهند کرد و باید دید تکلیف اسدی به کجا می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید