کسبه شهرکردی تمایلی به تعطیلی مشاغل خود ندارند


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915746

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که بازرگانان شهرکردی تمایلی به تعطیلی بازار برای سه روز آینده ندارند زیرا هواداران خواستار اعتصاب‌های ملی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ چند روزی است که سناریوی مضحک اعتصابات سراسری به ویژه در بازار روزهای 23، 24 و 26 آذرماه در دستور کار شبکه های دشمن و عوامل آنها در کشور قرار گرفته است.

پیش از این نیز تاجران به دلیل ارعاب و فشار برخی افراد مجبور به تعطیلی مغازه های خود به مدت سه روز شدند که به گفته آنها به دلیل ترس از آسیب احتمالی و تهدید اوباش این کار را انجام دادند.

مشاهدات میدانی خبرنگاران این رسانه حاکی از آن است که کسبه شهرکردی تمایلی به تعطیلی مغازه ها و مشاغل خود تا سه روز آینده ندارند.

و به گفته برخی از آنها دلیلی برای تعطیلی مجدد بازار وجود ندارد اما اکثرا معتقدند سه روز پیش از سر ناچاری کار خود را تعطیل کردند.

به گفته بازاریان، اولاً دلیل اعتراض و تعطیلی مشاغل چیست، چرا باید فردی را مجبور کنند که به جمعی از افرادی بپیوندد که نمی دانند چه می خواهند، از سوی دیگر چرا فقط تاجران باید در اعتصابات شرکت کنند. ، در حالی که حتی یک روز در روز تعطیل برای تاجر مضر است و می تواند تأثیر زیادی بر درآمد و هزینه های او داشته باشد.

با این حال از پلیس و نهادهای امنیتی انتظار می رود که آرامش خاطر تاجران و تجار را فراهم کنند تا کسی نتواند با تهدید و ارعاب تاجر را مجبور به تعطیلی بازار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید