بیش از 80 درصد خدمات مسافرتی در مدرسه یزد تمایلی به کار ندارند


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819895

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد:

مهدی فیالی گفت: از 2 هزار و 300 خودرو در محدوده سوری مدارس یزد، تنها 300 خودرو برای فعالیت در این منطقه ابراز آمادگی و تمایل کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در خصوص سرویس مدارس در یزد، اظهار داشت: با توجه به چالش کمبود سرویس مدارس در یزد، تا حد امکان افزایش سرویس دهی در مدارس انجام شده است. ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی شهر یزد در مسیرهای پرتردد دانش آموزی انشالله در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی بهتر اتوبوس شهری یزد برای خدمت رسانی بهتر به دانش آموزان داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه مینی بوس و مسافرت بیشتر رانندگانی که در حوزه سرویس مدارس فعالیت داشته اند به دلیل شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی سایر مدارس در این زمینه فعالیت نمی کنند.

وی گفت: در سال های اخیر حدود 2 هزار و 300 خودرو در حوزه مدارس سوریس فعال بوده و با وجود اطلاع رسانی به همه این رانندگان، تنها حدود 300 دستگاه از آنها برای فعالیت در این حوزه ابراز آمادگی و تمایل کرده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت: بی ثباتی حضور و غیاب طبیعتا این خلاء را برای دانش آموزان ایجاد می کند. راننده ای که در این دو سال در جای دیگری کار کرده کارش را رها کند و در حوزه سرویس مدارس مشغول به کار شود.

وی در خصوص فعالیت شرکت های مینی بوس گفت: با توجه به اینکه رانندگان مینی بوس زیر نظر شرکت ها کار می کنند، می توان به راحتی به آنها خدمات رسانی کرد، البته در مواقع عادی و قبل از تاج، سرویس مدارس زیادی برای رانندگان مینی بوس وجود دارد. «جذاب نبود چون مشکلات سرویس مدارس در خدمت کارخانه ها نیست.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مینی بوس ها علاوه بر کارخانه ها به مدارس نیز خدمات رسانی می کردند و امیدواریم با مدیریت مینی بوس ها بتوانیم چالش کمبود خدمات در بازگشایی مدارس را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید