تعطیلی شرکت مسافرتی یزد به دلیل قطع خدمات رسانی به زائران اربعین


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897828

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از تعطیلی یک شرکت مسافربری در استان یزد به دلیل اختلال و قطع خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به تعطیلی یک شرکت مسافرتی در شهرستان ابرکوه به دلیل وقفه و اختلال در ارائه خدمات به زائران اربعین گفت: پس از تقویت نظارت و بازرسی از شرکت های مسافرتی در همزمان با آغاز سفرهای اربعین حسینی، تخلفات این شرکت مسافربری به دلیل عدم رعایت ضوابط ابلاغی در زمینه تردد زائران اربعین حسینی، در این راستا فعالیت این شرکت برای تعطیلی اعلام شد. دو ماه توسط کمیته ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان.

وی ادامه داد: شرکت های مسافرتی که دستورالعمل های مربوط به تردد زائران را رعایت نکنند و در خدمات رسانی آنها اختلال ایجاد کنند به شدت جریمه خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بر رعایت پروتکل های ایمنی از سوی شرکت های مسافرتی و رانندگان برای حفظ ایمنی زائران تاکید کرد و خاطرنشان کرد: اردوی صحرایی در پایانه های مسافرتی مرکز استان و شهرستان ها در همین محل ایجاد می شود. زمان به عنوان آغاز سفرهای اربعین و نیروها. این اداره کل بر روند خدمات رسانی به زائران نظارت مستقیم داشته و با متخلفان تذکرات و اقدامات لازم را صادر می کند و همچنین با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی، گشت های نظارتی در محل ایستگاه های پلیس راه مستقر هستند و در این راستا بررسی های لازم انجام می شود ج با رعایت پروتکل های گزارش شده انجام می شود.

رستگاری خاطرنشان کرد: مردم مشکلات و تخلفات مربوط به حمل و نقل زائران اربعین حسینی را با استفاده از سامانه 141 به این اداره کل اطلاع دهند و مطمئن باشند در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی و با متخلفان احتمالی قاطعانه برخورد خواهد شد. : این بازرسی ها محدود به ایام سفر حسینی با اربعین نیست و این بازرسی ها به صورت منظم و مستمر در طول سال توسط شرکت های مسافرتی انجام می شود و متخلفان به اشد مجازات خواهند رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید