ادامه قیمتهای بالا در بازار لبنیات / قیمتها تمایلی ندارند

افزایش قیمت لبنیات با این واقعیت همراه است که توده مردم هر روز نسبت به روز قبل کوچکتر می شود و گاهی اوقات شرایط به گونه ای است که تعرفه محصولات لبنی به صورت هفتگی یا ماهانه تغییر می کند.

در چند ماه گذشته افزایش محصولات لبنی صدای مردم را بلند کرده است و اتحادیه ها در مواجهه با اعتراضات شهروندان ، دلیل اصلی افزایش قیمت را کارخانه ها می دانند.

خبری از کاهش محصولات لبنی نیست!

اگرچه گمانه زنی هایی در مورد کاهش قیمت شیر ​​و فرآورده های آن وجود دارد ، اما با نظارت بر بازار لبنیات و مقایسه قیمت ها می توان از سکه دیگر و غلبه قیمت در بازار لبنیات به خوبی مشاهده کرد.

مشاهده میدانی خبرنگار صبح قزوین نیز نشان می دهد که قیمت محصولات لبنی و لبنیات کاهش نیافته است.

تاجران لبنیات در گفت وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار داشتند: اگرچه کاهش قیمت لبنیات اعلام شده است اما تغییری در قیمت ها ایجاد نمی شود و این کالای اساسی با تعرفه قبلی به بازار عرضه می شود.

این گروه گفت: قیمت شیر ​​و برخی محصولات لبنی در ماه های اخیر افزایش یافته است. به عنوان مثال ، قیمت پنیر فله از 4 به 5 هزار تن و قیمت هر کیلوگرم شیر پرچرب از 5 هزار و 400 تن به 7 هزار و 700 تن افزایش یافته است.

فروشندگان لبنیات گفتند: استقبال مردم از خرید محصولات لبنی نسبت به گذشته کاهش یافته است ، اگر خریدی انجام شود با سختی زیادی انجام می شود.

آنها اذعان کردند: قیمت هر کیلوگرم ماست 12 هزار تن ، هر کیلوگرم پنیر از 40 هزار تا 90 هزار تن ، کره 90 هزار تن و خامه 65 هزار تن است.

مردم قدرت خرید کمتری دارند

یکی از بازدیدکنندگان شرکت لبنیات استانی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین ، اگرچه کاهش قیمت لبنیات را تایید نکرد ، اما افزود: قیمت پنیر سفید برای مصرف کنندگان معادل 20 هزار تن ، یک کیلو ماست است. 16 هزار تن ، یک سطل ماست 32 هزار تن ، خامه 200 گرم موجود برای 15 هزار تن.

وی گفت: هیچ گونه محصولات لبنی ارزان نشده است ، اما اجناس شرکتی گران شده است. اگرچه در مورد کاهش قیمت لبنیات صحبت شده است ، اما هنوز خبری از چنین افتی نیست.

یکی از تولیدکنندگان شیر و دام نیز در مصاحبه با خبرنگار صبح قزوین خاطرنشان کرد: محصولات لبنی با قیمت متغیر به فروش می رسد ، به عنوان مثال ما یک کیلو ماست را به قیمت 12000 تن می فروشیم اما فروشگاه های دیگر این ماست را به قیمت 15000 به مشتری می فروشند. تومانا می فروشند

به گزارش صبح قزوین ، عدم ثبات قیمت در بازار لبنیات ، افزایش قیمت به دلیل عدم نظارت ، عدم حمایت ویژه از تولیدکنندگان دست به دست هم می دهد ، به طوری که بازار کالاهای اساسی با هر کدام در حال کوچک شدن است. روز می گذرد و میزهای مردم خالی است.

کاهش قیمت کالاهای اساسی مردم یکی از موضوعاتی است که توجه ویژه مسئولان و مسئولان را برای توجه ویژه به دغدغه های مردم می طلبد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید