«صنعت لبنیات ایران» رتبه اول صنایع غذایی و لبنیات ایران را دارد

205707 810 خبر خاکستری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع لبنی ایران (پگاه)، شرکت صنایع لبنی ایران در بیست و چهارمین دوره برترین های شرکت های ایرانی (IMI100) با بررسی و اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران موفق به کسب این افتخار شد.

در این رتبه بندی، سازمان مدیریت صنعتی شرکت ها را بر اساس 6 شاخص کمی ارزیابی کرد و با توجه به نتایج به دست آمده به نمایندگی از شرکت های پیشرو ایرانی، این شرکت ها در 4 گروه صنعتی و در فهرست 50 شرکت برتر ایرانی در پگاه تمامی حوزه ها در لیست اول و در بین 3 شرکت برتر ایران قرار گرفت.

ارزیابی شرکت‌های پیشرو ایران بر اساس شاخص‌هایی مانند «اندازه و نرخ رشد شرکت»، «سودآوری و بهره‌وری»، «بهره‌وری کلی»، «صادرات»، «سطح نقدینگی»، «وضعیت بدهی» و «شاخص‌های بازار» و شرکت صنایع لبنی ایران اولین شرکت غذایی و لبنیات کشور در این رده است.

فهرست بهترین شرکت های ایران به مدیران تجاری، سیاستمداران و پژوهشگران کمک می کند تا درک بهتری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه های اصلی کشور به دست آورند.

گفتنی است سازمان مدیریت صنعتی از سال 1375 رتبه بندی شرکت های پیشرو در ایران را انجام داده است و شرکت صنایع لبنی ایران نیز پیش از این دو بار موفق به کسب مقام در این رتبه بندی مهم اقتصادی کشور شده است.

دیدگاهتان را بنویسید