زمانی که پیمانکار و شهرداری تبریز تمایلی به افزایش حقوق ندارند


ساعت: 23:05
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834424

ادامه بحث جمع آوری رانندگان اجاره ای از شهرداری تبریز:

روز گذشته در برخی رسانه های استان فیلمی از تجمع رانندگان شهرداری برای اجاره بها منتشر شد که در آن این رانندگان از وضعیت موجود گلایه داشتند و از مسئولان شهرداری و شهرداری خواستند تا بر مشکلات آنها نظارت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنا، روز گذشته در برخی رسانه های استان فیلمی از تجمع رانندگان شهرداری برای اجاره منتشر شد که در آن این رانندگان از وضعیت موجود گلایه داشتند و از مسئولان شهرداری و شهرداری خواستند تا بر مشکلات آنها نظارت کنند.

برای اطلاع از علت این تجمع به سراغ یکی از این رانندگان رفتیم که بدون ذکر نام حاضر شد دلیل این تجمع را بیان کند.

این راننده اجاره ای شهرداری تبریز گفت: ما نزدیک به 100 نفر رانندگان زباله و پیمانکار شهرداری هستیم، سازمان پسماند و شهرداری تبریز تمایلی به پرداخت 57 درصد افزایش حقوق ندارند.

وی ادامه داد: چند سالی است که در شرایط سرما، گرما و کرونری با مقدسین کار می کنیم اما هزینه هایی که از پیمانکاران دریافت می کنیم کفاف هزینه کامیون حمل زباله را نمی دهد.

راننده زباله گرد با اشاره به اینکه با وعده های توخالی ما را غرق می کنند، گفت: کارمندانی که در دفترشان نشسته اند به حرف ما گوش نمی دهند چون شرمنده خانواده خود هستیم.

وی با بیان اینکه رانندگان به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند، گفت: برای برخی از رانندگان 150 ساعت اضافه کاری انجام می شود اما سایر رانندگانی که این کار را انجام می دهند اضافه کار نمی کنند و این ظلم است.

آنایی برای پاسخ به این سوال با مسئولان شهرداری تماس گرفت و در روزهای آینده پیگیر مشکل رانندگان اجیر شده از سوی شهرداری و شورای شهر تبریز خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید