سردار سلیمانی در زمان ما مالک اشتر بود/ضرورت تسریع در تثبیت هیئت حاکمه استان

ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796645

امام جمعه ایلام گفت: از استاندار محترم ایلام انتظار داریم در تثبیت استانداران استان تسریع کنند تا کارگزاران مشکلات پیش روی مردم ما را حل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است، حجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه پرشور ایلام در مراسم بزرگداشت روز نهم، گفت: پس از 12 سال، مردم استان با عشق و علاقه در مراسم بزرگداشت نهمین روز این روز شرکت کردند و با ابراز برائت و گذشت از یاغیان و دشمنان، با ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی الاصل گفت: ای کاش ملت فعلی ایران اسلامی در زمان حضرت علی (ع) بودند که این امام را سرکوب کردند و شما در آنجا آن قدرت را نشان دادید و از فاطمه زهرا (س) حمایت کردید. دوست دارم زمانی که کاستین تجزیه طلب قرآن نافذ را به نیزه میخکوب کرد و رفقای نابینای علی بن ابیطالب (ع) را فریب داد و با حضور خود صحنه را به نفع این امام و نابینا تغییر دادید حضور داشته باشید. رفقا در مقابل سخنرانان قرآن نایستادند.

وی افزود: شهدای نابینایی که پا به پای امام علی (ع) گذاشتند و آماده جانفشانی بودند، کسانی شدند که در نهایت اگر حکومت عدالت می خواهد فرقه امام (ع) را شکافته و در محراب مسجد غرق خون شدند. و عدالت ناکسین ها مارکین ها برای استقرار قیام می کنند و در برابر عدالت امام جامعه چه در حکومت علوی و چه در حکومت ولایت فقیه قیام می کنند.

امام جمعه عیلام خاطرنشان کرد: خدا را شکر. بصیرت مردم ما توانسته است کسانی را جذب کند که سعی در نفوذ در ارکان حکومت داشته و به یاری امام و رهبرش بشتابند. دشمن لگد خواهد خورد، کسانی که از یاری علی (ع) دست برداشتند، با لگد زدن دشمن بر نیزه امام حسین (ع) در صحنه عاشورا بیدار شدند و امنیت و آسایش و آسایش و دینشان مبهم شد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به ایام شهادت شهید راه ولایت و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: خوشبختانه پرچم عزای حضرت در منازل و مساجد برافراشته شده است. در این مراسم ها باید توجه داشت که برخی از افراد غافل در این ایام سوگواری اهل بیت(ع) جشن و شادی برپا نمی کنند و فضای معنوی جامعه را بر هم نمی زنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به 22 دی ماه سالروز شهادت اسوه اخلاص و عمل، سرباز فداکار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان همیشگی ایشان شهید ابومهدی المهندس، گفت: : شهید بودند، این حادثه تلخ جهان اسلام را غمگین می کند، چنانکه امام علی (ع) در وصف مالک اشتر فرمودند مالک بنده خدایی است که در جنگ نمی خوابد، در حوادث وحشتناک به دشمن پشت نمی کند و در مقابل بداخلاقی ها مثل آتش می ماند، سردار شهید سلیمانی هم صاحب روزگار ما بود.

حجت الاسلام کریمی یادآور شد: زمانی که ابرقدرت آمریکا سرزمین اسلامی عراق را اشغال کرد و قدرت را از مردم عراق گرفت، رهبر عزیزمان به این سرباز ولایی دستور دادند که آمریکایی ها در عراق و دولت آینده عراق بر اساس صدای مردم عراق نمانند. مردم، این شیر انقلاب و ولایت در صحنه حضور داشتند و آنقدر صحنه را تغییر دادند که آمریکایی ها طاقت نیاوردند و مردم عراق پای کار آمدند و سرنوشت سیاسی خود را رقم زدند.

امام جمعه ایلام گفت: از استاندار محترم ایلام انتظار داریم تسریع در تثبیت مدیران استانی، کسانی که باید بمانند و صلاحیت های لازم برای ماندن را داشته باشند و کسانی که باید جایگزین شایسته ترین افراد شوند، تسریع کند تا کارگزاران بتوانند حل مشکلات مردم ما

وی گفت: رفع بیکاری، تورم و گرانی نیازمند روحیه جهادی است. و در جایگاهی هستند که در راس قوه مجریه استان قرار دارند، اگر بهترین فرصت را برای مدیران استان داشته باشند از حمایت مردم خوب ما برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید