سرمربی جدید تکلیف رونالدو را روشن کرد

انتصاب اریک تون هوخ به عنوان سرمربی جدید یونایتد به شایعات در مورد آینده کریستیانو رونالدو دامن زد و برخی گزارش ها حاکی از تمایل این بازیکن هلندی برای همکاری با بهترین گلزن شیاطین سرخ در این فصل نیست. کریستیانو رونالدو که تا ژوئن 2023 و با وجود نتایج ضعیف یونایتد در این فصل تا بازگشت به اولدترافورد قرارداد داشت، توانست 24 بار گلزنی کند.

اما تلگراف در گزارشی اعلام کرد که این شایعات صحت ندارد و اریک تون هاچ می خواست با رونالدو همکاری کند. در این شرایط حذف رونالدو و چند ستاره دیگر از لیست تیم غیرمنطقی به نظر می رسد و حضور آنها در رختکن یونایتد در فصل آینده اجباری خواهد بود. اما موضوع مهم دیگر موضع رونالدو در مورد آینده اش در اولدترافورد است.

در واقع، رونالدو از نقشی که در انقلاب اریک تون هوخ یونایتد ایفا خواهد کرد مطمئن نیست، بنابراین قصد دارد قبل از تصمیم گیری با سرمربی جدید دیدار کند. یونایتد پنج سال است که بدون جام بوده و دیگر امکان حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل آینده غیرممکن شده است.

تمایل اریک تون هوخ برای جذب یک مهاجم دیگر در تابستان می تواند بر روی رونالدو در فصل آینده نیز تاثیر بگذارد و در نهایت به تصمیم ستاره پرتغالی برای ترک این باشگاه منجر شود. هم تون هوخ و هم رالف رنگنیک معتقدند که یونایتد باید یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و کیفیت تیم فعلی برای موفقیت در فصل های آینده کافی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید