سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد گیلان منصوب شد

با دستور مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی گیلان؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور حکمی «قاسم مصفا» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حکمی صادر کرد.قاسم مصفا” با حفظ سمت “رهبر گروه امور رسانه ای وی را به سمت معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب کرد.

«امیرحسین طاهری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات محمد نیک بخش سرپرست سابق، بر اهمیت فعالیت های فرهنگی و رسانه ای تاکید و بر اجرای صحیح و اصولی برنامه ها و وظایف تاکید کرد. اعلام شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه.

طاهری پویایی بیشتر معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل و استفاده مناسب از نیروی انسانی غنی با در نظر گرفتن مولفه های تعامل، هم افزایی و هم افزایی با اهالی فرهنگ و رسانه استان را از جمله انتظارات خود از سرپرست جدید این معاونت .

و ادامه داد: فعالیت ها و تلاش ها باید برای مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر نتیجه ملموس داشته باشد و در صورت تحقق این امر شاهد تحول مثبتی خواهیم بود.

در پایان این مراسم با قدردانی از ناظر سابق محمد نیک بخش حکم انتصاب قاسم مصفا به عنوان سرپرست جدید امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صادر شد.

«کاسم مصفا» متولد 1360 در رشت و دارای مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. وی کارمند رسمی اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی گیلان با 17 سال سابقه خدمت می باشد. و سپس مسئولیت های مختلفی از جمله: کارشناس ارزشیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی، مسئول هماهنگی رسانه ها، رصد و نظارت، کارشناس شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره امور رسانه های این اداره کل را بر عهده دارد.

مصفا یکی از مدیران جوان و صاحب نام فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در این سال ها موفق شد چندین بار در ارزیابی عملکرد یک ساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان بهترین روابط عمومی استان ها را از آن خود کند. ارشاد و ادارات تابعه آن.



آیا این خبر مفید بود؟