سنگ تمام این استقلال برای اسکوچیچ

سنگ تمام این استقلال برای اسکوچیچ

برخی کارشناسان اذعان دارند که شکست تیم ملی مقابل کره برای کشف نقاط ضعف ما ضروری بود. من خودم زمانی که او سرمربی شد یکی از منتقدان بودم اما وقتی به عنوان مربی تیم کار می کنم کاملا او را درک می کنم. تیم ملی با اسکوچیچ یک پیروزی دیگر داشت و او شرایط خوبی را برای ما ایجاد کرد. با همین نفرات آقای ویلموتس بازی هایی را باخت که شرایط سختی را برای ما رقم زد اما خدا را شکر بازی های هایب را بردیم چون توانستیم در بالای جدول باشیم. اگرچه می‌توانم بگویم در بازی مقابل کره نمی‌توانستیم زنده باشیم، اما البته این را به این موضوع می‌سپاریم که مربی می‌خواست با مردم خودش آشنا شود و آنها بازیکن اصلی نبودند و بازی با کره سخت بود. در قلمرو آنها
وی برای این دیدار ادامه داد: در مورد چیدمان می توان انتقاد کرد، زمانی که بازی کمی مسطح شد، چیدمان بهتر شد در حالی که از ابتدا می توانست درست باشد. به آقای اسکوچیچ و کادر فنی شان تبریک می گویم، آنها در شرایط خوبی بودند و خوب کار می کردند. بازی هایی بود که مقابل کره باختیم، اما من می گویم ما ایران هستیم و باید همیشه طوری برای کشورمان بازی کنیم که بتوانیم برنده شویم، اما فوتبال برد و باخت دارد و یک انتها مساوی است. امیدوارم بتوانیم لبنان را شکست دهیم و کره از امارات امتیاز بگیرد و دوباره پیشتاز باشیم.
این مربی فوتبال افزود: ما نمی توانیم آقای اسکوچیچ را جدی بگیریم. ما فقط می توانیم به عنوان یک هموطن از او انتقاد کنیم. من می‌توانستم در مورد دفاع راست که حتی غیر فوتبالی‌ها هم دیده بودند، بهتر عمل کنم، بنابراین نمی‌توانیم بازی را ببازیم. ما می گوییم خسته نباشید. به بچه های تیم ملی تبریک می گویم، امیدواریم بازی لبنان خوب باشد.
هورمگاه در پاسخ به این سوال که آیا تغییر سرمربی در حال حاضر درست است یا خیر، توضیح داد: منظور این است که بگوییم مربی ما باید ایرانی باشد. می گوییم زحمت کشید و به راحتی تیم را به جام جهانی رساند. همه قبول دارند که خیلی خوب و با قدرت به جام جهانی رسیدیم. ما باید به اسکوچیچ و کارکنانش پاداش دهیم. اعتقاد شخصی من این است که باید کاری کنیم تا جایزه را به آقای اسکوچیچ بدهیم و پاداش او این است که خود جام جهانی روی نیمکت است و امیدواریم انشاالله برای اولین بار از گروه خود خارج شویم. . می دانیم که این کار بسیار سختی است و هنوز اتفاق نیفتاده است، اما انرژی مثبت می دهیم و همه مردم ایران دوست دارند این اتفاق بیفتد. امیدواریم این اتفاق برای اسکوچیچ، کادرش و تیم ملی ما بیفتد.
ملی پوش اسبق تیم ملی با بیان اینکه اضافه شدن علیرضا جهانبخش و مرتضی پورعلی گنجی به اردوی تیم ملی پس از منفی بودن تست تاج آنها به اردوی تیم ملی اضافه شد، گفت: هر بازیکنی که اضافه شود می تواند نقطه قوتی برای تیم ما باشد. به امید خدا در بازی های بعدی تیم ملی مثل قبل از بازی با کره خیلی خوب و سخت کار کند.
وی درباره میزبانی ایران در دیدار مقابل کره گفت: ما میزبان هستیم. تیم لبنان برابر نیست، ما هم ایران هستیم و نفرات خیلی خوبی داریم و باید تلاش کنیم تا نتیجه خیلی خوبی بگیریم و مسابقات جام جهانی را تماشا کنیم تا شرایط خیلی خوبی داشته باشیم.
خرمگاه یادآور شد: امیدوارم تاج که در سه سال اخیر مردم جهان را به دردسر انداخته است، هر چه زودتر برود و برای همه مردم دنیا و مردم کشورم آرزوی سلامتی و شادی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید