سنگ تمام فرهاد مجیدی برای دو بازیکن خبر استقلال

سنگ تمام فرهاد مجیدی برای دو بازیکن خبر استقلال

فرهاد مجیدی پس از کسب عنوان قهرمانی، رفتار بسیار حرفه ای و تحسین برانگیزی با استقلال داشت و به جای گرفتار شدن در هیاهوی قهرمانی در لیگ بیست و یکم، تصمیم گرفت در اقدامی ستودنی با دو مدافع جدا شده خود که به ملوان پیوستند، تماس بگیرد. و در مسابقات قهرمانی تیمش شرکت کنند.

سرمربی استقلال در حالی که داخل هواپیما نشسته بود با مرادمند و یزدانی تماس تصویری برقرار کرد و برای دقایقی با دو بازیکنی که برای خدمت سربازی از استقلال جدا شده بودند تماس گرفت و به آنها گفت: این قهرمانی متعلق به شماست و شما هستید. در آن . . شما به موفقیت کمک می کنید. دستت درد نکند که این فصل کنار ما بودی و زحمت کشیدی.» مرادمند و یزدانی که با مجیدی نیز گفتگوی تصویری داشته اند، پیروزی استقلال را تبریک گفتند و برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت کردند. البته بازگشت سوارکاران به استقلال مطرح نیست و این بازیکن باید یک فصل برای ملوان بازی کند. خبرهای جنجالی در مورد بازگشت مرادمند به استقلال شنیده می شود و احتمال حضور مجدد این بازیکن در استقلال وجود دارد.

سرمربی استقلال علاقه زیادی به حضور مجدد این دو بازیکن دارد اما نباید از این نکته غافل شد که در شرایطی موفق شد استقلال را به قهرمانی لیگ برتر برساند که دو بازیکن کلیدی خود را از دست داد و تاثیرش را در میانه های مسابقات از دست داد. جاده.

او علاوه بر یزدانی و مرندمند عارف آقاسی در میانه راه استقلال را ترک کرد و به فولاد خوزستان پیوست اما مجیدی توانست از این بحران عبور کند و در فصل بیست و یکم تیمش را به موفقیت برساند.

دیدگاهتان را بنویسید