سه‌شنبه نشست شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه برگزار می‌شود

به درخواست روسیه و در پی نامه ایران، نشست شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه روز سه شنبه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری موج


معاون نماینده روسیه در ملل متحد اعلام کرد که این جلسه فوق العاده است شورای امنیت سازمان ملل در مورد حمله اسرائيل به کنسولگری ایران در سوریه فردا سه شنبه به وقت محلی (نیویورک) برگزار می شود.

دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد شامگاه دوشنبه به وقت محلی گفت که پس از حمله هوایی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، پایتخت سوریه، ایران نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرده تا این اقدام را محکوم کند. . .

قائم مقام هیئت روسی تصریح کرد: پس از نامه ایران، خواستار برگزاری جلسه توجیهی عمومی شورای امنیت سازمان ملل شدیم. این نشست قرار است روز سه شنبه 2 آوریل ساعت 15:00 به وقت نیویورک برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

درخواست ایران برای تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت در خصوص حمله اسرائیل به کنسولگری این کشور در سوریه

پیش از این نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به شورای امنیت در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه از این شورا خواسته بود که این اقدام جنایتکارانه را به شدیدترین وجه ممکن محکوم کند یک نشست فوری برای رسیدگی به نقض آشکار هنجارها و اصول حقوق بین الملل که باید توسط رژیم اسرائیل انجام شود.



آیا این خبر مفید بود؟