سورتمه تهران قهرمان لیگ برتر گلف شد


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836317

مسابقات لیگ برتر گلف با برتری تیم سورتمه تهران به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، تیم سورتمه تهران در آخرین روز از مسابقات گلف لیگ برتر در دیدار برگشت فینال مسابقات با نتیجه 4 بر یک مقابل تیم ملی و به دلیل یک برتری 3 بر 2 در اهواز برای کسب عنوان قهرمانی در مجموع 7 بر 3.

تیم دو نفره سعید براتی و عباس قنبری از سورتمه در روز اول با تیم دو نفره اشکان شبکوهی و سجاد کرمپور از مالی حفاری به رقابت پرداختند که تیم پس از 2 با نتیجه 0 بر صفر به برتری رسید.

امروز در چهار دیدار انجام شده در روز دوم، جدال سجاد کرم پور با حسن کریمیان با تساوی به پایان رسید، اشکان شبکوهی مغلوب محمود جوسی شد، محمد شیخ زاده مقابل سعید براتی پیروز شد و عبدالرضا شهنی مغلوب ابراهیم نوری شد.

بدین ترتیب تیم سورتمه در بازی برگشت ۴ بر یک پیروز شد و تیم برگشت ۷ بر ۳ پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در این دوره از مسابقات 10 تیم از استان های تهران، خوزستان، قم و اصفهان حضور داشتند که 10 تیم مربوط به خوزستان بودند.

پتروشیمی مسجدسلیمان، هیجو قم، شاهین شهر اصفهان، تراز مسجدسلیمان و هیئت گلف اصفهان در گروه الف و ملی حفاری اهواز، سورتمه تهران، نفت و گاز مسجدسلیمان، منطقه آزاد اروند و فراکسیون افق هندیجان در گروه B قرار گرفتند.

پس از مرحله گروهی، پتروشیمی مسجدسلیمان، شاهین شهر اصفهان، ملی حفاری اهواز و سورتمه تهران به نیمه نهایی راه یافتند که تیم ملی حفاری اهواز و سورتمه تهران با بازی در نیمه نهایی به فینال راه یافتند.

در دیدار رده بندی نیز تیم پتروشیمی با غلبه بر شاهین شهر اصفهان به عنوان سومی این رقابت ها دست یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید