مسابقات قهرمانی گلف کشور بهترین بازیکنان گلف مشخص شدند

زمان: 18:50
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777575

مسابقات قهرمانی گلف کشور برگزار شد و بهترین بازیکنان گلف مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف ، مسابقات قهرمانی کشور گلف به مناسبت هفته تربیت بدنی و هفته وحدت با شرکت 100 شرکت کننده از 17 استان کشور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و در پایان نفرات برگزیده مشخص.

حجت الاسلام ، ابوترابی فرد ، امام موقت تهران ، کیکاووس ساعدی ، دبیرکل کمیته ملی المپیک ، کاوه احمدی ، مدیرکل امور عمومی وزارت ورزش و جوانان ، حمید بیتامیم ، نماینده وزارت ورزش ، جوانان و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان ، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمعی از مهمانان حاضر در مراسم اختتامیه این مسابقات بود.

حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در این مراسم گفت: بحث های ورزشی. “

وی افزود: تخته نرد در مسابقات آموزشی و استعدادیابی پیشتاز است. ما ادعا می کنیم اسلامی ترین ورزش است. اخلاق یکی از ویژگی های این رشته است و بزرگترین اعتماد به سرشت انسان است.

رئیس فدراسیون گلف تأکید کرد: “وقتی در ورزش های دیگر تقلب داور و اجرای پنالتی یک حسن است و بازیکن تشویق می شود ، باعث افتخار است که در گلف و هر ورزشکاری که تقلب می کند چنین نیست. مادام العمر ممنوع می شود. “

وی گفت: این رشته یکی از ارزان ترین رشته ها است و می توان تجهیزات آن را با هزینه کم تهیه کرد و همه خانواده سالها از آن استفاده کنند. این یک ورزش خانوادگی است. در برخی از مناطق که به شدت پشتیبانی می شوند ، ابتدا باید زنان ، کودکان و افراد دارای معلولیت را حذف کنیم.

در این مراسم همزمان با هفته وحدت ، پیمان برادری و برادری بین دو بازیکن شیعه و سنی حاضر در این مسابقات امضا شد.

حجالاسلام ابوترابی فرد ، امام جمعه موقت تهران در این مراسم گفت: “بدون شک موفقیت یک فرد در این جهان و فراتر از آن در هر زمینه به سلامت بدن بستگی دارد.” اگر برای سلامتی بدن خود گام برداریم ، در استفاده بهتر از زندگی ، چه در زندگی انسانی ، اخلاقی ، علمی و مذهبی و چه در استفاده از رفاه جهان موفق تر خواهیم بود.

وی افزود: ورزش به ویژه ورزش همگانی برای بدن و روح مهم است. ورزش بیش از سلامت بدن به تقویت ذهن کمک می کند.

تلاشهای جمهوری اسلامی تقویت زیرساختهای ورزشی و اطمینان از حضور مردم در ورزشهای همگانی است که در این صورت راه قهرمانی هموار می شود.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: متأسفانه امروز در زمینه ورزش های همگانی از نقاط مطلوب فاصله داریم. ما باید در موقعیتی باشیم که مردم روزانه یک ساعت وقت خود را صرف ورزش کنند و این امر هزینه های سلامتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

وی از فعالیت های فدراسیون گلف در توسعه این ورزش تقدیر کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون برای ارتقای این ورزش قدم بردارد. این ورزش مدرن است ، اما با تلاش فدراسیون ، باید در بدنه جامعه به رسمیت شناخته شود و توده ها با آن همراه شوند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد ، امام جمعه موقت تهران در پایان یاد و خاطره برادرش سید آزادگان را یادآور شد: اما آنها آموزش های نظامی لازم را ندارند. برادرم به من گفت که این اشتباه است و آنها تا زمان های سخت جنگ را نبینند به جبهه نمی روند. به عنوان مثال ، من از همه بزرگتر هستم ، اما آموزش های نظامی سنگینی دیده ام و آماده هستم تا با قدرت شما در دویدن استقامتی رقابت کنم. برادرم به من گفت که من در مسابقه به گونه ای دویده ام که دو رقیب عراقی نمی توانند مسابقه را ادامه دهند و فرماندهان نظامی عراق آمدند و هر سه را تشویق کردند. برادرم با این ورزش آشنایی داشت. امیدوارم همه ما جوانان در کنار تحصیل علم و تهذیب نفس ، یک ساعت را به ورزش اختصاص دهیم.

در پایان این مراسم از بهترین بازیکنان گلف کشور تقدیر شد.

بهترین آنها موارد زیر است:

در جام هندی از 0 تا 9:

1- سجاد کرامپور از خوزستان

2- حمیدرضا شینی از خوزستان

3- گفت براتی از خوزستان

بهترین بازیکن بدون نقص: عباس قنبری از البرز

10 جام برتر هند:

1- حسین دریس از منطقه آزاد اروند

2- سبحان سلیمانی از خوزستان

3- باخمان کریمی از اصفهان

بهترین بازیکن بدون نقص: حسین شاهیوند از لرستان

نتایج تیم به شرح زیر است:

1- خوزستان

2- البرز

3- لرستان

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید