سورپرایز بزرگ یحیی و پرسپولیس برای دربی با استقلال

سورپرایز بزرگ یحیی و پرسپولیس برای دربی با استقلال

آلیشیا که در نیم فصل از فرم خوبی برخوردار بود و تاثیرگذار بود، در دیدار مقابل سپاهان در اراک در یک صحنه ساده از ناحیه چهار سر ران آسیب دید و چهار بازی مهم مقابل تراکتورسازی، پدیده، فجر و فولاد را از دست داد. امید قبل از بازی برای سوپرجام در سیرجان به تمرینات تیمی بازگشت اما شرایط بازی را نداشت. اما شرایط سخت این دیدار و غیبت مهدی ترابی و احسان پهلوان یکی دو روز مانده به این دیدار کادر فنی را مجبور به استفاده از آلیشیا کرد.

در این دیدار حساس پس از عقب افتادن پرسپولیس از فولاد، کادر فنی از پزشک تیم پرسید که آیا امید شرایط بازی را دارد یا نه و اتفاقا عالیشاه نیز با حضور در زمین تیمش را تکان داد اما پس از آن دیدار او گفت که دوباره از همان ناحیه چهار سر ران آسیب دیده است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بعد از بازی سیرجان شایعه شد که خود آلیشیا به یحیی گفته است که اگر روی زمین بیفتد ممکن است دوباره مصدوم شود. مشکلی که از خود امید در میکس زون این ورزشگاه پرسیده شد اما پاسخی از سوی این بازیکن دریافت نشد.

کادر فنی پرسپولیس پس از بازگشت از سیرجان اعلام کرد که امید حداقل در سه بازی بعدی تیمش شکست خورده است، یعنی در بازی مقابل نساجی، آلومینیوم اراک و گل گهر شکست خورده است و بدشانسی او ادامه دارد. حالا شنیده می شود شرایط عالیشاه برای دیدار با مس رفسنجان که یک هفته دیگر برگزار می شود مشخص نیست. خود آلیشیا از شرایطش راضی نیست اما تلاش می کند تا قبل از دربی آماده شود. برای او خیلی مهم است که یکی دو هفته مانده به دربی شرایط بازی را پیدا کند و در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان که با استقلال مشخص می شود به میدان برود اما هنوز نمی توان گفت. مطمئنا.

دیدگاهتان را بنویسید