سورپرایز پرسپولیس در دربی کیست؟

سورپرایز پرسپولیس در دربی کیست؟

اگر یحیی گل محمدی تصمیم دارد در بازی با استقلال با 2-4-4 پرسپولیس را به میدان برود، باید این بازیکن را در رده 10 تیمش رها کند. در این صورت لوکادیا و شیخ دیابات که دو مهاجم سمی و خطرناک هستند در خط حمله با هم بازی خواهند کرد و میلاد سرلک و کمال ساگام نیا که این روزها هماهنگی و هماهنگی لازم را به دست آورده اند در مقابل خط دفاعی به میدان می روند. آنها همچنین وظیفه خود را ایفا می کنند که حملات استقلالی ها را متوقف کنند و حمله را آماده کنند. به این ترتیب بازیکن شماره 10 که سوروس رفیعی است جای خود را در این تیم از دست می دهد و بعید است یحیی گل محمدی با اجرای این ایده موافقت کند. البته ممکن است این ایده در دقایق دربی مطرح شود. در دقایقی که پرسپولیسی ها به دنبال تغییر نتیجه هستند. مثلاً نتیجه مساوی است و می خواهد برنده شود اما بعید است با آن آرنج در زمین ظاهر شود وقتی داور پرسپولیس سوت شروع بازی را می زند. مگر اینکه یحیی دنبال سورپرایز باشد.

این ایده اندکی از قدرت پرسپولیس در دفاع تیمی کاسته خواهد شد، چرا که لوکادیا و شیخ دیابات به دلیل شرایط بدنی توانایی چندانی برای کمک به تیم در دفاع تیمی ندارند. از طرفی قابلیت های هر دو مهاجم مشابه است. از همه مهمتر بازی با روش 2-4-4 یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس را حذف کرد. سروش رفیعی که در خط هافبک در تدارک حمله قوی است و به موقع به خط حمله اضافه شده است. او در حمله حتی می تواند یکی از دو هافبک دفاعی را بیرون بیاورد و نقش پاسور را روی خط لوادیا یا چیخ دیاباته بازی کند و سبک بازی تیم را از 1-3-2-4 به 2-4-4 تغییر دهد.

این نکته مهم را نباید فراموش کرد: استقلال در این دیدار به دنبال برد است تا فاصله دو امتیازی با پرسپولیس را کم کند و بر اساس داده های سایت های آنالیز، در یازده هفته اخیر مسابقات لیگ برتر، بیشترین ایجاد را کرده است. شانس برای دروازه حریف

دیدگاهتان را بنویسید