حرکت سورپرایز بعدی آمریکا کیست؟

با انتقال ستاره آرژانتینی به آمریکا، تیم های دیگر مصمم به ادامه رقابت هستند و فعالانه به دنبال خریدهای بزرگ هستند.

نیمار در رادار باشگاه نیویورک سیتی بود

به گزارش موندو دپورتیوو، باشگاه نیویورکی به نیمار ابراز علاقه کرده است. قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن در سال 2025 به پایان می رسد اما آینده او زیر سوال است و مدتی است که شایعاتی مبنی بر جدایی او قبل از پایان قرارداد به گوش می رسد.

این روزنامه با استناد به اطلاعات سیتی اکسترا و The Secret Scout گزارش می دهد که گروه فوتبال سیتی که مالک باشگاه نیویورک سیتی است، ستاره برزیلی را هدف قرار داده است. موندو دپورتیوو اعلام کرد که سیتی هنوز به نیمار نزدیک نشده است، اما گمان می‌رود که در حال بررسی پیشنهادی وسوسه‌انگیز برای متقاعد کردن او برای پیوستن به تیمشان است.

آیا نیمار بله MLS علاقه مند است

نیمار پس از حضور در اروپا احتمال بازی در MLS را رد نکرده است. با توجه به اینکه چندین باشگاه او را تعقیب می کنند و صحبت از بازگشت احتمالی به بارسلونا می شود، ستاره برزیلی انتقال به ایالات متحده را رد نکرد.

اگر نیمار به باشگاه نیویورک بپیوندد، راه ستاره های دیگری مانند داوید ویا، آندره آ پیرلو و فرانک لمپارد را که در این باشگاه بازی می کنند، دنبال خواهد کرد.

یکی از عواملی که می تواند بر تصمیم نیمار به نفع سیتی تأثیر بگذارد، احتمال انتقال نیمار به منچسترسیتی است، تیمی که متعلق به کنسرسیوم بزرگ سیتی فوتبال گروپ است، قبل از اینکه به فوتبال اروپایی خود پایان دهد و به قهرمانی آمریکا برود.

دیدگاهتان را بنویسید