سرمربی بعدی تیم فوتبال سپاهان کیست؟

سرمربی بعدی تیم فوتبال سپاهان کیست؟

محرم نویدکی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: نیمه اول تا دقیقه 35 بازی خوبی انجام دادیم و سعی کردیم از پشت بازی کنیم و موقعیت های نسبتا خوبی داشتیم که باید بهتر از آنها استفاده می کردیم. “

وی ادامه داد: فولادی ها از دقیقه 35 به بعد موقعیت های بهتری داشتند و به گل رسیدند. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و دو، سه موقعیت بسیار خوب داشتیم و می توانستیم گل تساوی را بزنیم اما این اتفاق نیفتاد و گل دوم را به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از اینکه گل دوم را گرفتیم نظم و انضباط داشتیم چون چند هفته پیروز شدیم و تصور چنین باختی را هم نداشتیم و بعد گل سوم را گرفتیم. در نیمه دوم نمی توانم از بازیکنانم راضی باشم، اما در مجموع از آنها تشکر می کنم.

او گفت: فکر می کنم بازی غیرعادی و کمی خارج از زمین بود، بحث ها زیاد بود و فکر نمی کنم این برای فوتبال ما خوب باشد.

نویدکی افزود: مصیبت وارده بر مردم آبادان و ملت ایران را از طرف خودم و باشگاه سپاهان تسلیت می گویم.

وی همچنین درباره بازی نکردن آریا یوسفی گفت: بازی در تیم بزرگ سپاهان کمی سخت است، زیرا او بازیکنان بزرگ و بسیار خوبی دارد و شانس کمتری دارد. البته دو سه بازی برای ما انجام داد. او را از تیم جوانان به بزرگسالان آوردیم و فوتبالیست خوبی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره استعفای خود در طول فصل گفت: تنها یک بار در طول فصل استعفا دادم و مسئولان پذیرفتند. این را هم باید بگویم که همه در مورد بازیکنان بزرگ دیدگاهی دارند. وقتی به سپاهان آمدم تیم فصل گذشته با کالانوی پنجم شد و خیلی ها به من گفتند که باید کادرفنی عوض کنم اما من می خواستم بیشتر مراقب باشگاه باشم و نمی خواستم هزینه زیادی برای سپاهان بکنم. فکر می کردند بازیکنان خوبی هستند و قطعا همینطور بود و خیلی به من کمک کردند و حتی فصل گذشته سه بازیکن ما به اروپا رفتند و این نشان می دهد که آنها افراد باکیفیتی بودند. به هر حال اگر استعفا بدهم چون شاید مربی دیگری بیشتر از من بتواند کمک کند. من از بچگی در سپاهان بودم و این تیم را دوست داشتم و دارم و به خاطر علایق شخصی به باشگاه سپاهان نیامده بودم و به همین دلیل دوست داشتم فردی بیش از من از نظر ساختار فوتبالی به سپاهان کمک کند اما در کل. من به طور کلی از بسیاری از بازیکنانم در این دو سال راضی هستم. درست است که بازی‌های مهمی را از دست دادیم، اما با وجود اینکه بازی‌های خوبی انجام دادیم، نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم و شاید اگر یک سوم یا یک چهارم موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم خیلی راحت‌تر در زمین مسابقه بدهیم. . اما این اتفاق نیفتاد و کار اینجا انجام شد و امیدوارم سپاهان در آینده شرایط بهتری داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی ها از من انتقاد می کنند که چرا از داوران انتقاد می کنم و با نیمکت حریف بحث می کنم، اما وقتی به فوتبال دنیا نگاه می کنید، نمی بینید که نیمکت نشین ها با هم دعوا می کنند و این مسائل تمام شده است و فکر می کنم این بحث در فوتبال ما تمام شده است. و اگر می‌خواهیم فوتبالمان رشد کند باید نگاه جدیدتری وارد فوتبال شود و نگرش مربیان، باشگاه‌ها و حتی خبرنگاران و داوران تغییر کند و اگر نشد همیشه سر جای خود خواهیم ماند.

دیدگاهتان را بنویسید