شروع مذاکرات برای آجر با گزینه های دیگر. سرمربی بعدی استقلال کیست؟

شروع مذاکرات برای آجر با گزینه های دیگر.  سرمربی بعدی استقلال کیست؟

برخی رسانه ها به اقدام جدید مدیران باشگاه استقلال و آغاز مذاکره با چند گزینه جدید برای سرمربیگری این تیم پرداختند.

باشگاه استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی گزینه های مختلفی را برای جایگزینی او در نظر گرفت و در نهایت جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی آنها انتخاب شد. مذاکرات استقلال و کادرفنی نکونام خوب پیش رفت اما این مربی هنوز پاسخ نهایی خود را به استقلال اعلام نکرده است.

این در شرایطی است که حدود یک هفته از جدایی مجیدی می گذرد و کارکنان استقلال نمی خواهند فرصت را برای همراهی با نقل و انتقالات تابستانی و البته بحث تدارکات از دست بدهند.

در چنین شرایطی مدیران باشگاه استقلال مذاکراتی را با چند گزینه دیگر که برای سرمربیگری این تیم در نظر دارند، آغاز کرده اند. چنین اقدامی از سوی مدیران باشگاه استقلال به گونه ای است که در صورت منفی بودن پاسخ جواد نکونام به آنها فرصت را از دست نخواهند داد و بلافاصله برای انتخاب سرمربی اقدام می کنند.

مذاکرات بین کارکنان استقلال با گزینه های خود ادامه دارد و باید دید در یکی دو روز آینده چه اتفاقات جدیدی در اطراف نیمکت این تیم پرطرفدار رخ خواهد داد.
بدون شک اولویت مصطفی آجورلو در شرایط فعلی انتخاب هر چه سریعتر سرمربی جدید است و باید دید چه کسی برای هدایت مدافع عنوان قهرمانی انتخاب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید