قتل دانش آموز 15 ساله با برخورد با آجر بالاخره تهدید به قتل در لایو اینستاگرام

قتل دانش آموز 15 ساله با برخورد با آجر  بالاخره تهدید به قتل در لایو اینستاگرام

روز جدید یک دانش آموز 15 ساله و یک پسر جوان در دو حادثه جداگانه در پایتخت جان باختند.

گزارش اولین حادثه ظهر یکشنبه (13 اردیبهشت) به قاضی محمدرضا صاحب جمعه ای، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. مقتول نوجوانی 15 ساله بود که در یکی از محله های اطراف تهران با همکلاسی خود که او نیز دانش آموز 15 ساله بود درگیر شد و بر اثر اصابت آجر مجروح شد. وی برای مداوا به بیمارستانی در تهران منتقل شد اما با وجود تلاش پزشکان جان باخت.

در بررسی ها مشخص شد که این دو دانش آموز مدت زیادی با هم درگیر بودند تا اینکه روز حادثه در خیابان با هم برخورد کردند و یکی از آنها جان باخت. با وقوع این حادثه در اطراف تهران، پرونده جنایی به همین دادگاه ارسال شد.

دومین حادثه چهارشنبه گذشته 13 اردیبهشت ماه اتفاق افتاد و گزارش جنایت به قاضی میثم حسین پور بازپرس ویژه قتل اعلام شد.

به دستور وی تحقیقات آغاز و مشخص شد پسر جوانی در خیابان مورد اصابت گلوله چهار گلوله قرار گرفته است. بررسی ها نشان می دهد مقتول روز حادثه به آرایشگاه مردانه مراجعه کرده و در پی آن مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. در بررسی ها مشخص شد که فرد تیرانداز در خودرو، روی صندلی دانش آموزی نشسته و فرد دیگری پشت فرمان بوده و به سمت مقتول تیراندازی کرده و سپس متواری شده است.

سپس تیم جنایی به تحقیق از شاهدان پرداختند و فیلم دوربین های مداربسته را تا شناسایی قاتل بررسی کردند. بررسی ها نشان می دهد که قاتل مدت ها با مقتول درگیر بوده است.

حتی در فضای مجازی هم مدام بر سر هم داد می زدند تا اینکه آخرین بار قاتل در اینستاگرام مقتول را تهدید کرد و حتی به او نوشت که به زودی انتقام خواهد گرفت. بر اساس این گزارش، تلاش تیم جنایی برای دستگیری تیرانداز فراری ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید