قتل خونین انتهای پارک و تگ شدن 2 جوان کاراجیان در لایو اینستاگرام

قتل خونین انتهای پارک و تگ شدن 2 جوان کاراجیان در لایو اینستاگرام

روز جدید فرمانده انتظامی شهرستان چهارباخ گفت: مردی که مقتول 21 ساله را به دلیل خط کشی در لایو اینستاگرام با چاقو کشت، هنگام فرار از شهر توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ “کامران چراغی” در این خصوص گفت: شامگاه هفتم مرداد ماه سال جاری خبر تصادف منجر به فوت در یکی از پارک های شهر چهارباخ به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و تحقیقات از بلافاصله رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های میدانی کارآگاهان نشان داد که به دلیل مشاجره دو جوان 21 ساله در لایو اینستاگرام، افراد مذکور با حضور در صحنه درگیری با سلاح سرد یکدیگر را مجروح کردند که یکی از آنها به شدت جان خود را از دست داد. انتقال او به بیمارستان

رئیس پلیس شهرستان چهارباخ تصریح کرد: کارآگاهان با شناسایی هویت قاتل موفق شدند با انجام اقدامات پلیسی فرد نامبرده را در حال فرار از شهر دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعترافات قاتل چاقوکشی افزود: در رابطه با این اقدام مجرمانه 3 نفر دیگر توسط پلیس دستگیر و پس از مختومه شدن پرونده، تمامی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ چراغی در خاتمه خاطرنشان کرد: توجه خانواده ها به رفتار و کردار جوانان از جمله اقداماتی است که می تواند از وقوع این گونه جرائم جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید