زن جوان در عروسی دخترش شوهرش را کشت / قتل خونین در زابل

زن جوان در عروسی دخترش شوهرش را کشت / قتل خونین در زابل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی که در پایان مراسم عروسی دخترش همسرش را کشته بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زابل خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل مرد میانسال در مراسم عروسی دخترش در یکی از تالارهای پذیرایی در خیابان اصلی شهر زابل، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه و محل حادثه اعلام کردند. اقدامات تخصصی برای یافتن آنها و دستگیری عامل این جنایت آغاز شد.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بازرسی اولیه مشخص شد مردی 55 ساله بر اثر ضربه چاقو از ناحیه کمر به شدت مجروح و دچار خونریزی شده و به MBAL منتقل شد. که در راه انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد قاتل که همسر متوفی است، در پی اختلاف خانوادگی در پایان مراسم عقد دخترش با وی درگیر شده و با ضربات چاقو از پشت شوهرش را کشته است.

و ادامه داد: در پایان کارشناسان پزشکی قانونی با اقدامات تخصصی در کمتر از 30 دقیقه قاتل را پیدا و بازداشت کردند و انگیزه قتل نزاع های خانوادگی اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید