بوشهر شوهرش را با قمه کشت / تشخیص اعضای بدن مرد در کیسه های زباله + عکس

بوشهر شوهرش را با قمه کشت / تشخیص اعضای بدن مرد در کیسه های زباله + عکس

روز جدید خانواده مرد 30 ساله ای که توسط همسر 27 ساله اش با شمشیر کشته شد، فقط می خواهند انتقام بگیرند.

قاتل فراری بعداً توسط پلیس در حومه جنوبی دستگیر شد. رسیدگی به این پرونده از اواخر فروردین ماه امسال با گزارش قتل هولناک در بوشهر در دستور کار تیم جنایی بوشهر قرار گرفت. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد زن جوانی شوهرش را با چکش کشته است. عامل قتل خیلی زود دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

خواهر مقتول می گوید همه چیز از 7 سال پیش شروع شد. برادرش شهاب در آن زمان در بندرعباس سرباز بود و 21، 22 سال بیشتر نداشت. پدر و مادر دختر از هم جدا شدند. به دلیل مشکلاتی به شدت با ازدواج برادرم با او مخالفت کردیم. خواهر بزرگترم با بی احترامی به دختر می گفت که برادر ما به سن ازدواج نرسیده و بهتر است رابطه را قطع کنند. در هر صورت آنها ازدواج کردند و ما در مراسم آنها شرکت نکردیم. «بعد از به دنیا آمدن برادرزاده‌هایم، خواهر بزرگ‌ترم گفت که باید به خاطر بچه‌ای که وجود دارد، این تحولات را فراموش کنیم.

قرص های خواب آور در لازانیا

به گفته خواهر شهاب، برادرش عاشق همسر و دخترش بود، اما چون چیزهای ناخوشایندی از همسرش شنیده بود، کشمش در میان آنها بود تا اینکه عید امسال شهاب به خانواده اش اعلام کرد که می خواهد از همسرش جدا شود. برادرم به من گفت که بیشتر اوقات با هم دعوا می‌کنند و همسرش بعد از دعوا خانه را ترک می‌کند و مدام از کارش عذرخواهی می‌کند. یک شب برادرم و همسرش در حال خوردن قهوه بودند که دوباره با هم درگیر شدند.

زن برادرم ناگهان در خیابان راه افتاد و جلوی ماشینی پرید. اگر قصد عروس ما جدا شدن از این چیزها بود، مشکلی نداشتیم، اما او نمی خواست جدا شود. شهاب به ما گفته بود که همسرش با دوستانش گروهی داشت که در آن دوستانش به برادرم فحاشی کردند اما شوهرش فقط لبخند زد.

چند روز قبل از قتل، همسر برادرم پس از درگیری به خانه مادرش رفت. از مادرشوهرمان خواستم با دخترش در مورد زندگی اش صحبت کند و اگر نمی خواست بگوید تمام شود. برادرم می خواست شکایت کند که ما گفتیم زشت است و خواستیم نکند. «پدر دختر آمد و بعد از چند صحبت آنها را آشتی داد.

شوهرت را با قرص مست کن

خواهر شهاب درباره قتل می‌گوید: «همسر برادرم لازانیا پخت و داخل غذای شهاب داروی بی‌هوشی ریخت. وقتی غذا تمام شد شهاب برای استراحت به اتاقش رفت و بیهوش شد. همانطور که قاضی توضیح داد، همسر برادرم ابتدا ضربه ای به گردن او زد و سپس سرش را برید. سپس بدن بی جان خود را تکه تکه کرد تا بتواند به راحتی از خانه خارج شود. حتی همسر برادرم یک جعبه خالی کولر از یکی از همسایه ها گرفت و گفت که برای بردن وسایل خانه قدیمی به خانه جدید به جعبه نیاز دارد.

همسایه ها گفتند که او قبل از سوار شدن پلیس به وانت متعلق به یکی از دوستان شوهرش، چهار کیسه زباله را از خانه بیرون آورد و گفت که خودش کیسه ها را در سطل زباله انداخته است. ما از این موضوع خبر نداشتیم تا اینکه یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت که کجا تاریخ شکسته شده است. با این خبر دیوونه شدم به خانه برادرم رفتم و دیدم پر از مأمور است و همسایه ها جمع شده اند. باورم نمی‌شد و فکر می‌کردم برادرم چیزی از همسرش دیده و به همین دلیل یک نفر را کشته است، اما اجازه ورود ندادند و گفتند صحنه قتل وحشتناک است.

خواهر مقتول در تشریح نحوه دستگیری قاتل گفت: همسر برادرم پس از قتل با پدرش تماس گرفت و گفت شهاب را کشته است اما چون حرف دخترش را باور نمی کرد با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان گذاشت. ماموران بعداً به ما گفتند که برای تحویل گرفتن برادرم به خانه او رفته بودند اما وقتی رسیدند یک روز از مرگ برادرم می گذشت. پدر شوهر برادرم به پلیس گفت که دخترش بعد از جنایت به خانه دوست یا خاله اش رفته است. «همسر برادرم بعد از قتل هم ناراحت نشد و بعد از کشتن برادرم با تلفن شهاب به بقیه پیام داد تا همه فکر کنند شهاب زنده است.

فقط قصاص

خواهر مقتول ادامه می دهد: «ما فقط می خواهیم انتقام بگیریم. برادرم خیلی کوچک بود که پدر و مادرمان فوت کردند و خواهر بزرگترم او را بزرگ کرد. برادرم همیشه نگران سرنوشت دخترش بود و می خواست برای او به زندگی ادامه دهد. نمی‌دانم آن زن چطور می‌خواست با زندگی دختر کوچکش که حالا با ما زندگی می‌کند، این کار را بکند. «دخترش را می بینم، دلم می سوزد و نمی دانیم بدون پدر و مادرش چگونه بزرگ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید