قتل خونین 2 برادر در جشن عروسی در شرق تهران

قتل خونین 2 برادر در جشن عروسی در شرق تهران

مرد جوانی که در یک مراسم عروسی در شرق تهران دست به قتل زده بود، پس از 6 سال فرار توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

اواخر سال 1395 مهمانان در خصوص وقوع نزاع خونین در مراسم عروسی در مسعودیه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دادند که با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. به محل حادثه رفتند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه می‌شوند که در درگیری با چاقو کشته شده است. همچنین بررسی های اولیه نشان داد قاتل به همراه برادرش وارد مراسم عروسی شده و با مردم درگیر شده اند.

تحقیقات اولیه کارشناسان پزشکی قانونی کلانتری دهم حاکی از آن است که قاتل و برادرش در گذشته با برگزارکنندگان مراسم عروسی اختلاف داشته و از حضور یکی از آشنایان خود در این مراسم ناراحت شده اند و به همین دلیل قاتل و برادرش با برگزارکنندگان مراسم عروسی دچار اختلاف شده اند. به محل مورد نظر درگیری رفت.

بعدها مشخص شد قاتل ابتدا با کشتن یک خودرو مراسم را به هم زد، سپس با برگزارکنندگان عروسی درگیر شد و مرد جوانی را با ضربات چاقو به قتل رساند و پس از جنایت فرار کرد.

تحقیقات در این پرونده ادامه داشت تا اینکه با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه قاتل در اصفهان شناسایی شد و همین کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در یک قدمی دستگیری متهم باشند.

کارآگاهان یگان ویژه قتل پلیس آگاهی کلانشهر با اخذ دستورات قضایی لازم راهی اصفهان شدند و پس از چند دقیقه تعقیب و گریز و نگهبانی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

متهم برای روشن شدن اسرار این پرونده در اختیار کارشناسان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید