قتل خونین برای ایستادن در کنار هم در تهران

ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن در حال بررسی برای کشف این ماجرا هستند. بررسی ها نشان می دهد که بین فرید و پسر جوانی به نام شاهین درگیری خیابانی رخ داده و در حالی که تحقیقات پلیس ادامه دارد، از بیمارستان خبر می رسد که فرید بر اثر شدت فوت کرده است. خون ریزی و یک ریه پاره شده روی تخت بیمارستان فوت کرد.

با مرگ پسر، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و ماموران با اطلاعات دریافتی از شاهدان درگیری به دنبال عامل جنایت رفتند.

4 روز پس از این حادثه بود که پلیس شاهین 28 ساله را در یکی از شهرهای شمالی کشور پیدا کرد و شاهین در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و پسر جوان به جنایت خیابانی اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.

گفت: من خدمتگزار بیمارستان هستم. یک روز دیگر از سر کار آمدم و دنبال دوست پویا رفتم. با هم سیگار خریدیم و داشتیم با هم صحبت می کردیم که فرید که تا به حال ندیده بودم از کنارش رد شد و تصادفاً شانه ام به او برخورد کرد. فکر کنم حالت عادی نداشت و مست بود و عصبانی شد و شروع کرد به فحش دادن.

از او عذرخواهی کردم و گفتم کتفم ناخواسته به او برخورد کرد، اما او دست از کار کشیدند و به فحش دادن ادامه داد. پس مشتی به صورتش زدم. دوستم به صورت پویا از من خواست که محل را ترک کنم. من نمی خواستم درگیری را ادامه دهم، اما فرید چاقویی را در آورد و به من حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیبم حمل می کنم بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کن من او را نزدم. من فقط چاقو را به سمت او گرفتم تا او را بترسانم. اصلا نفهمیدم چاقو چطور به سینه اش خورد.

وی ادامه داد: در آن زمان دوستانم آمدند و گفتند حالا دوستان فرید به سمت من می آیند و من را می زنند. پس از ترس فرار کردم و به شهر رفتم. شب و روز گریه می کردم تا اینکه پلیس مرا دستگیر کرد. باور کنید من با فرید دشمنی نداشتم و خودش دعوا را شروع کرد، روحیه معمولی نداشت به همین دلیل مبارزه را تمام نکرد. مجبور شدم برای محافظت از خودم چاقویی را که در جیبم داشتم بیرون بیاورم.

پس از اعتراف پسر جوان، صحنه جنایت را برای او نیز بازسازی کرد اعلام جرم صادر شد پرونده جرایم خیابانی برای رسیدگی به زودی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. این در حالی است که بزرگان من برای شاهین قصاص می خواستند.

دیدگاهتان را بنویسید