قتل خونین زن اراکی توسط شوهرش / جسد در خانه رها شده است

قتل خونین زن اراکی توسط شوهرش / جسد در خانه رها شده است

روز جدید : رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از کشف قتل یک زن 41 ساله اراکی خبر داد و گفت: همسر مقتول که پس از کشته شدن همسرش متواری شده بود دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه «کامیار چهری» رئیس اداره مرکزی آگاهی پلیس آگاهی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کشف جسد زنی 41 ساله در تاریخ 5 مردادماه سال جاری در محل سکونتش در خ. شهرستان اراک، رسیدگی به موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با حضور تیم گشت کلانتری و کارشناسان پزشکی قانونی پلیس آگاهی و شناسایی هویت ماموران آگاهی در محل، بررسی‌ها برای کشف دلایل این قتل آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد زن 41 ساله ای با ضربات چاقو در صحنه قتل کشته شده است و پلیس بلافاصله تحقیقات تخصصی را برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل آغاز کرد.

سرهنگ چهری خاطرنشان کرد: در اولین دقایق تحقیقات پلیسی با مطرح شدن موضوع اختلاف و نزاع خانوادگی مقتول با همسرش از سوی اطرافیان، بلافاصله اقدام به دستگیری همسر مقتول کردند.

وی با اشاره به شناسایی متهم در یکی از استان های همجوار گفت: در عملیاتی توسط ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی، متهم دستگیر و به اراک منتقل شد.

به گزارش پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به قتل همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید