زندگی 15 ماهه شیرازی با جسد مومیایی شوهرش

زندگی 15 ماهه شیرازی با جسد مومیایی شوهرش

زن جوان 15 ماهه در کنار جسد شوهرش

خواهر این مرد با گلایه از سحر گفت: برادرم چند روز پیش از خانه شان در یکی از محله های شیراز خارج شد و دیگر برنگشت. بعد از چند روز تصمیم گرفتم شکایت کنم شاید پیدا شود.

در پی شکایت این زن، پرونده قضایی تشکیل شد و ماموران ابتدا به تحقیق از همسرش پرداختند، زن 43 ساله در بازجویی ها با تکذیب اطلاعات درباره سرنوشت همسرش گفت: وی قبل از بازگشت از خانه خارج شد. از آنجایی که رفتارش عادی بود شک و شکایت نکردم اما عروسم شکایت کرد.

قتل در خانه یک زن شیرازی/ سحر اعتراف کرد

تحقیقات برای یافتن این مرد ادامه دارد اما هیچ اثری از او پیدا نشده است. با طولانی شدن غیبت مرد جوان، احتمال قتل او به وجود آمد.

این بار کارآگاهان تحقیقات را به سمت همسر مرد هدایت کردند و متوجه شدند که او به تازگی با مرد دیگری ازدواج کرده است. این موضوع شک پلیس را برانگیخت و کارشناسان پزشکی قانونی وی را به آگاهی فراخواندند.

این زن در بازجویی ها اعترافات قبلی خود را تکرار کرد اما در نهایت جنجالی شد و اعتراف کرد که شوهرش را کشته است.

وی درباره انگیزه خود از این جنایت گفت: همسرم معتاد به شیشه بود و شب حادثه به دلیل مصرف مواد مخدر مریض شده بود و چون با او قهر بودم با قرص های زیادی او را مسموم کردم.

صبح که بیدار شدم دیدم مرده است. آنقدر ترسیده بودم که به پلیس و آمبولانس زنگ نزدم و به این فکر نکردم که چگونه جسد را از بین ببرم.

نمک زیادی خریدم و بدنم را با آن مومیایی کردم. سپس کف اتاق خواب را دفن کردم و جنازه را در آنجا دفن کردم. تخت را مرتب کردم تا متوجه قبرش نشود.

شب های اول می ترسیدم در خانه بمانم، اما بعد از مدتی بر آن غلبه کردم و شب ها روی همان تخت خوابیدم. چند ماه بعد از قتل، غیابی به دادگاه رفتم و با مردی آشنا شدم و با او ازدواج کردم. شوهر دومم شب را آنجا خوابید، غافل از اینکه جسدی در این اتاق دفن شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این خصوص گفت: با هماهنگی مامور پزشکی قانونی جسد مقتول در منزل شخصی اش زیر تخت کشف و به پزشکی قانونی تحویل داده شد. در تحقیقات تخصصی انگیزه متهم از قتل همسرش اختلاف مالی و خانوادگی اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید