اخراج بعدی لیگ برتر کیست؟

9 سرمربی لیگ برتری که از اخراج جان سالم به در بردند

4 تیم بالای جدول امسال وضعیت خوبی دارند و طبیعی است که مربیانشان اخراج نشوند. آرتتا با آرسنال کاری کرد. منچسترسیتی و پپ گواردیولا همچنان شجاعانه بازی می کنند. ادی هاو نیوکاسل را بدون خرید بزرگ به لیگ قهرمانان اروپا می برد و تنهاچ به هواداران منچستر امید بازگشت به روزهای اوج پس از سال ها را داده است.

فولام و برنتفورد یکی از بهترین فصل های خود را سپری می کنند و شانس حضور در تورنمنت های اروپایی را دارند. بنابراین طبیعی است که مارکو سیلوا و توماس فرانک مکان امنی داشته باشند. در حقیقت، اگر پاتر با توجه به نتایج خوبش در این فصل، در برایتون می ماند، از امنیت قابل توجهی برخوردار بود.

اما 2 تیم دیگر که نامزد سقوط این فصل هستند هنوز مربی خود را تغییر نداده اند.

2 مربی در آستانه اخراج دیگر

ناتینگهام فارست و وستهام 2 تیم دیگر در لیست 9 تیمی ما هستند که هنوز نیمکت خود را لمس نکرده اند، اما این امکان وجود دارد که تا قبل از پایان فصل این کار را انجام دهند.

استیو کوپر مورد احترام طرفداران ناتینگهام فارست است. بازیکن ولزی فصل گذشته زمانی که ناتینگهام شروع ضعیفی در چمپیونشیپ در رده هفدهم داشت، هدایت این تیم را برعهده گرفت و در نهایت آنها را به پلی آف رساند و قهرمان لیگ شد.

ناتینگهام امسال برای ماندن در لیگ برتر هزینه زیادی کرده است. 23 بازیکن در تابستان و 7 بازیکن در زمستان خریدند. 150 میلیون پوند هزینه کرده است اما در خطر سقوط قرار دارد. آنها در رده هفدهم قرار دارند و با تیم هجدهم سقوط کرده اند. فقط تفاضل گل بهتر است آنها را بالاتر نگه دارید.

فارغ التحصیلان کوپر از 8 بازی اخیر خود 3 امتیاز کسب کرده اند و باید در 5 بازی بعدی خود با تیم هایی از نیمه بالای جدول روبرو شوند. مدیران ناتینگهام در مصاحبه خود می گویند که قصد اخراج کوپر را ندارند، اما مشخص نیست اگر این تیم به روند بد خود ادامه دهد و به انتهای جدول سقوط کند، آیا به همین منوال ادامه می دهند یا نه؟ آخرین سرمربی لیست ما که هنوز اخراج نشده اما نتایج خوبی کسب نکرده دیوید مویس است. وستهام، مانند ناتینگهام، در حال حاضر در رده هجدهم جدول سقوط قرار دارد، اما همچنان توسط مدیران حمایت می شود. دلیل اصلی قطعا سابقه اروپایی این تیم لندنی است. مویس در دو فصل گذشته موفق شده وستهام را به رقابت‌های اروپایی برساند و در حال حاضر به مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس رسیده و یکی از شانس‌های بارز قهرمانی در این رقابت‌ها است. با تمام این اوصاف، وستهام مانند چند سال پیش دوباره وارد نبرد سقوط شده است. شاید آنها در پایان فصل لیگ کنفرانس را ببرند و در همان زمان به لیگ قهرمانان سقوط کنند!

دیدگاهتان را بنویسید