سید جلال رکورد کاپیتان استقلال را می خواهد


ساعت: 20:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808769

سیدجلال حسینی در آستانه شکستن رکورد مسن ترین گلزن تاریخ لیگ برتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهراب بختیاری زاده 40 سال اخیر فوتبال ایران است که توانسته درهای یک تیم را در لیگ حرفه ای باز کند. او در 5 مهر 1392 با پیراهن استقلال خوزستان 16 روز بعد از تولد چهل سالگی خود به صبا کوم گل زد تا تیمش را به سه امتیاز مهم برساند و خودش مسن ترین گلزن لیگ برتر شد.

حالا کاپیتان پرسپولیس در حالی که شمع 40 ساله در 13 باخمان جان باخت، پس از شکست در سوپرجام و نیمکت نشینی مقابل نساجی، در پنجمین دهه زندگی خود به استقبال اولین بازی لیگ برتر خواهد رفت. حسینی که در رقابت با چهار مدافع میانی سرخپوشان یکی از اولویت های یحیی گل محمدی برای دفاع است، به زودی این فرصت را خواهد داشت تا رکورد سهراب بختیاری زاده را بشکند.

اگر سیدجلال درهای آلومینیوم اراک را باز کند، با یک روز کمتر از بختیاری زاده، جایگاه خود را به عنوان دومین گلزن مسن تاریخ لیگ برتر تثبیت می کند، اما هر گلی که بعد از این مسابقه به ثمر می رساند، او را به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل می کند. ایران جاودانه است.


یعنی اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم فقط یک روز بعد برگزار می شد، سیدجلال می توانست با گلزنی به اراکی به این عنوان جالب دست پیدا کند.

نکته جالب اینکه حسینی فصل گذشته 4 گل برای پرسپولیس در لیگ برتر به ثمر رساند اما در این فصل هنوز نتوانسته دروازه حریفان را باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید