هشدار به سید جلال: یا خداحافظی کن یا تیم را عوض کن!

هشدار به سید جلال: یا خداحافظی کن یا تیم را عوض کن!

نبیولا باقریها در خصوص آخرین جایگاه پرسپولیس در لیگ بیست و یکم گفت: امسال 6 امتیاز اختلاف داریم و هنوز قهرمان مشخص نشده است. شرایط پرسپولیس امسال شبیه فصل 87-86 (لیگ هفتم) است که با این تیم بردیم. همان سال با سپاهان در جام قهرمانی بودیم. اما به دلیل عدم پرداخت پول توسط یکی از بازیکنان، 6 امتیاز جریمه شدیم. این باعث شد شانس سپاهان بیشتر شود. در پایان فصل اما با گل سپره حیدری پیروز شدیم.

وی افزود: قبول دارم که کار پرسپولیس در لیگ بیست و یکم سخت است. اما استقلال هم بازی های سختی دارد و ممکن است امتیاز از دست بدهد. بنابراین شاگردان گل محمدی باید تمرکز خود را روی برد در سایر بازی ها بگذارند. در حال حاضر تنها نیاز پرسپولیس انگیزه است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال خط دفاعی پرسپولیس طراوت فصل های گذشته را نداشت. نمی دانم چرا از سیدجلال حسینی استفاده نشد. سیدجلال یکی از بازیکنانی است که بارها نشان داده سن و سال تاثیر چندانی در فوتبالش ندارد. غیبت او به تیم ضربه زد. در برخی دیدارها، ستاد پرسپولیس باید در تنظیم خط دفاعی خود دقت بیشتری می کرد.

سید جلال دو راه دارد; خداحافظ یا تغییر تیم! کاپیتان دیگر جایی در پازل تاکتیکی پرسپولیس ندارد

باقری ادامه داد: اصل اول فوتبال این است که ابتدا گل نخوریم، بعد تلاش کنیم تا پیروز شویم و گل های بیشتری بزنیم. در مرحله بعد که تیم راحت‌تر به گل می‌رسد، ظاهری تهاجمی‌تر پیدا می‌کند و این منجر به گل‌های بیشتر و پیروزی رقبا می‌شود. نمونه اش بازی آلومینیوم اراک است که برای جبران نتیجه تهاجمی تر ظاهر شدیم و تفاضل گل را زیاد کردند و تیم ما را حذف کردند.

وی در پایان به پیش بینی شرایط سیدجلال حسینی در پایان فصل پرداخت و گفت: با توجه به تصمیمات یحیی گل محمدی در دیدارهای گذشته و بازی نکردن سید جلال، او نشان داد که کاپیتان دیگر جایی در پازل تاکتیکی او ندارد. ” گاهی گل محمدی می توانست و فرصت می کرد اما از حسینی استفاده نکرد. بنابراین در پایان فصل اگر کادرفنی پرسپولیس تغییر نکند، سیدجلال دو گزینه دارد. خداحافظی کنید یا تیم را عوض کنید. اگر حسینی بماند این به شخصیت والای کاپیتان نیست. اما این بازیکن از ملوان به سطح اول فوتبال رسید و تصور می شد که شاید بخواهد آخرین سال بازی خود را با این تیم در لیگ برتر سپری کند.

دیدگاهتان را بنویسید