کی دوست نداره پرسپولیس قهرمان بشه؟ اظهارات عجیب سید جلال حسینی

کی دوست نداره پرسپولیس قهرمان بشه؟  اظهارات عجیب سید جلال حسینی

سیدجلال حسینی درباره ارزیابی خود از پرسپولیس در سال 1400 گفت: هر سال چند بازیکن از ما جدا می شوند و برخلاف برخی تیم ها نمی توانیم بازیکن بگیریم. ما نتوانستیم یک بازیکن خارجی خوب پیدا کنیم. ما دو بار به فینال آسیا رفتیم و حدود 7 میلیون دلار بردیم، اما نگذاشتند قوی‌تر شویم و هر سال ضعیف‌تر شدیم. ما امسال در لیگ قهرمانان فینالیست شدیم و بعد سه تا از بهترین بازیکنانمان رفتند و با همین شرایط راهی الهلال شدیم که برای قهرمانی بسته بود. آنها حتی قصد داشتند این بازی ها را در کشور خودشان برگزار کنند. با همه اینها بازیکنان ما تلاش کردند اما ناکام ماندند.

وی افزود: در سال های اخیر مشکلات مالی داشتیم. پارسال به ما ریالی پاداش ندادند و گفتند ما حق نداریم به آنها پاداش دهیم. متأسفانه دیگران تصمیم می گیرند و برای تیم ما دستور می دهند. مدیر عامل بدون اجازه نمی تواند درآمد کسب کند. خیلی از باشگاه ها اعضای هیئت مدیره متمولی دارند که برای آنها هزینه می کنند اما ما چنین شرایطی نداشتیم و نتوانستیم بازیکنان خارجی خوبی جذب کنیم. هر خارجی آمد، نگذاشتند بماند. پول به موقع پرداخت نشد و بازیکن رفت. سال هاست می گوییم رابطه شما با پرسپولیس درست نیست. تیمی را که به فینال آسیا می رود ضعیف کرده اید. همه مشکلات ما پشت پیروزی ها و پیروزی ها پنهان بود. بعد گفتم برای سال های آینده برنامه دارند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی دربی 98 نیز گفت: متأسفانه زمانی این اتفاق می افتد که داور بازی را عوض می کند و اجازه نمی دهد کسی صحبت کند. در شیفت سریع آماده ورود به میدان بودم. حتی به پاهایم هم چسبانده نشده بود و با عجله به سمت زمین رفتم تا به زمین برسم. زمانی که در زمین بودم، آقای زاهدی فر (داور چهارم) از من پرسید که آیا فرم خود را تغییر داده اید؟ من می گویم وقتی روی زمین هستم حتماً فرم ذخیره را داده ام که حاضرم وارد زمین شوم.

او همچنین به یحیی گل محمدی گفت: فشار زیادی به او وارد می شود. تحمل چنین فشاری برای کسی سخت است. هر سال تیم ضعیف می شود و یک مربی تا حدودی می تواند. مشکلات ما یکی دوتا نیست. ما تیمی هستیم که کمترین قرارداد را داشتیم و بعد به ما گفتند 40 درصد قراردادتان را ببخشید. سال گذشته به ما گفتند که شما حق دریافت پاداش ندارید. با اینکه گفتند 40 درصد قراردادت را ببخش، ما کمترین قرارداد را نسبت به سایر باشگاه ها داشتیم.

حسینی همچنین درباره ادامه لیگ برای پرسپولیس و اینکه آیا هنوز شانس قهرمانی وجود دارد یا خیر، گفت: مثل همیشه تلاش می کنیم. یک روز باید با سند در مورد کارهایی که در طول این سال ها با تیم خود انجام داده بودیم صحبت می کردم، اما به راه خود ادامه دادیم. الان هم با همه این مشکلات ادامه می دهیم. اما فکر نمی کنم پرسپولیس بخواهد قهرمان شود. ما دوباره فوتبال بازی می کنیم، تیم های پشت صحنه کار خود را انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید